رفتن به مطلب

دومین گوشی گران‌قیمت دنیا عرضه شد


ارسال های توصیه شده

شرکت Connecty فعال در حوزه تلفن‌همراه از تولید گوشی جدید خود با روکشی از الماس خبر داده است که یکی از گران‌ترین گوشی‌های دنیا محسوب می‌شود.

به گزارش گروه ترجمه آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) این گوشی برای نخستین بار در یک فروشگاه الکترونیکی در هنگ‌کنگ به نمایش گذاشته شده است. گفته می‌شود این گوشی پس از گوشی قبلی که با نام Cobra تولید شده است، در مقام دوم گران‌قیمت‌ترین گوشی دنیا جای خواهد گرفت.

 

گوشی جدید شرکت Connecty با صورت ساده و برگزفته از طرح شکلات تخته‌ای تولید شده است. این گوشی گران‌قیمت بیشتر به منظور استفاده مشترکان خانم که سرمایه زیادی دارند ساخته شده است.

 

کارشناسان تولیدکننده این گوشی و کارشناسان هنوز قیمت مشخصی برای آن اعلام نکرده‌اند. همچنین زمانی عرضه این گوشی به بازار هنوز مشخص نشده است. گفته می‌شود این نخستین باری است که شرکت Connecty اقدام به تولید تلفن‌همراه کرده است.

 

مسؤولان قضایی از احتمال خطر دزدی این گوشی به کاربران هشدار داده‌اند. این گوشی که تماما از الماس پوشیده شده است می‌تواند ارزش مالی بسیار زیادی داشته باشد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...