رفتن به مطلب

آندروید عامل کاهش سهم iPad


ارسال های توصیه شده

با رشد بازار رایانه‌های لوحی که از سیستم عامل آندروید استفاده می‌کنند، بازار iPad با سیستم عامل iOS با یک روند رو به کاهش در چند ماه اخیر مواجه شده است.

به گزارش ايتنا، تحلیلگران بازار فناوری اطلاعات اظهار داشته‌اند که سهم بازار رایانه‌های لوحی (تبلت‌ها) برای رایانه لوحی شرکت اپل (iPad) در چند ماه گذشته از ۹۶ درصد به ۷۵ درصد رسیده است. این کاهش سهم بازار برای iPad در نتیجه ارائه انواع تبلت‌ها از سوی شرکت‌های مختلف سازنده این گونه ابزارهای الکترونیک است که اکثر آنها از سیستم عامل آندروید محصول گوگل استفاده می کنند.

 

پس از آنکه iPad در سال ۲۰۱۰ معرفی شد، نام خود را به عنوان طلایه‌دار رایانه‌های لوحی تا کنون به ثبت رسانده و حدود ۱۵ میلیون دستگاه از آن فروخته شده است. گرچه فروش رقیب جدی iPad با نام Galaxy Tab محصول سامسونگ که از سیستم عامل آندروید استفاده می کند به رقم ۲ میلیون رسیده است اما سرعت رشد تبلت‌های آندرویدی مانند این محصول سامسونگ از iPad بیشتر است.

 

باید منتظر بود و دید با معرفی iPad ۲ در دهه اول فوریه در این معادله چه تغییری حاصل خواهد شد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...