رفتن به مطلب

افزوده شدن زبان فارسی به خانواده xperia


ارسال های توصیه شده

گوشی XPERIA X10 علاوه بر پشتیبانی از زبان‌های یاد شده، به ویژگی زوم چندلمسی در مرورگر اینرنتی و نیز نرم افزار گوگل مپ مجهز خواهد شد.

 

n00016809-b.jpg

شرکت سونی اریکسون اعلام کرد نرم‌افزار جدید گوشی‌های XPERIA X8 و خانواده XPERIA X10 شامل گوشی‌های XPERIA X10، XPERIA X10 mini، XPERIA X10 mini pro برای دانلود از طریق سرویس بروزرسانی این شرکت آماده گردیده است.

 

به گزارش ایتنا این نرم‌افزار جدید برخی اشکالات موجود در ویرایش قبلی را مرتفع ساخته و از زبان‌هایی که از راست به چپ نوشته می‌شوند(شامل فارسی، عربی، عبری و تایلندی) پشتیبانی خواهد کرد.

 

گوشی XPERIA X10 علاوه بر پشتیبانی از زبان‌های یاد شده، به ویژگی زوم چندلمسی در مرورگر اینرنتی و نیز نرم افزار گوگل مپ مجهز خواهد شد.

 

بنابر این گزارش، نرم‌افزار جدید از هفته آینده به تدریج برای مناطق مختلف جهان قابل دانلود و نصب خواهد بود.

 

گوشی‌های XPERIA X8 و خانواده XPERIA X10 سونی اریکسون مبتنی بر آندروید بوده و با بروز رسانی پیشین به نسخه ۲/۱ این سیستم عامل ارتقا یافته بودند.

 

گفتنی است سیستم عامل آندروید از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کند و سونی اریکسون خود این ویژگی را به گوشی‌های مبتنی بر آندروید خود افزوده است.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...