رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

اولین مسابقه پوستر تئاتر در خراسان شمالی

دبیر پنجمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی از برگزاری اولین مسابقه پوستر تئاتردر این استان خبر داد.

حسن عابدی، دبیر پنجمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی با اعلام خبر برگزاری اولین جشنواره پوستر تئاتر در این استان، این مسابقه را یکی از محوری ترین برنامه های مدنظر در این جشنواره عنوان کرد.

وی با عنوان اینکه این مسابقه با همکاری انجمن هنرهای تجسمی بجنورد برگزار می شود، هدف از برگزاری آن را ارتقای سطح کیفی هنر پوستر سازی و همدلی و همراهی هنرمندان در اجرای یه کار نمنایشی ارزنده ذکر کرد.

عابدی به موضوعات این مسابقه اشاره کرد و گفت: تئاتر برای همه و در واقع مخطب محوری، طراحی پوستر برای تئاتر آیینی و نیز پوستر نمایش های صحنه ای راه یافته به مرحله استانی پنجمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی از موضوعات آثار می توان برشمرد.

وی آخرین مهلت ارسال پوسترها به دبیرخانه جشنواره تئاتر استان را پنجم آبان سال جاری اعلام کرد و افزود: آثار رسیده به دبیرخانه استانی در تاریخ 10 آبان مورد ارزیابی و داوری قرار خواهد گرفت.

وی همچنین اعلام کرد: آثار راه یافته به بخش مسابقه در قالب نمایشگاهی، همزمان با جشنواره استانی در نگارخانه مجتمع فرهنگی هنری گلشن شهرستان بجنورد برپا خواهد شد.

عابدی در خاتمه اضافه کرد: برگزیدگان این مسابقه همزمان با مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی معرفی خواهند شد.

یادآور می شود؛ جشنواره تئاتر خراسان شمالی 10 تا 14 آبان سال جاری در بجنورد برگزار می شود.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...