غایب 4790 ارسال شده در 26 فروردین، 2011 کسی نیست برای رفتن به جایی. از این که بگذریم... جایی هم نیست... بلیط تئاتر تمام شده است، کافی شاپ هم تعطیل! ... چیکار باید کرد؟ راستی شما وقتی تعطیل هستید کجا رو دارید که برید؟ 3
غایب 4790 سازنده ارسال شده در 26 فروردین، 2011 حرف هایی هست برای نگفتن! شادی هایی هست برای نداشتن! اشک هایی هست برای نریختن! اما ... همه درد را باید کشید... راه فراری نیست! باید تحمل کرد، و هی کشید... مثل سیگار با کشیدن تمام نمیشود... مثل تنهاییست... کشیدنش، تنهاترت میکند! 3
Ha.Mi.D 8376 ارسال شده در 26 فروردین، 2011 ما که بستگی داره به زمانش.اگه تابستون باشه شبا میریم کنار رودخونه.اگه زمستون باشه ظهر میریم یا کنار دریا یا بیرون از شهر که جاهای خیلی زیادی هست که بریم.شبای زمستون هم میریم تو اشکفت.کلا شهر ما زیاد جا داره که بریم.البته به غیر از مسافرت ها.ولی خب در عوض نه سینما داره نه تئاتر. 2
DCBA 8191 ارسال شده در 26 فروردین، 2011 چرا من هستم.. خیلی جاهام هست که باید برم.. ولی... موضوع اینکه نرفتن همیشه دلیلش نبودن جا نیست... 2
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری