رفتن به مطلب

کسی نیست برای رفتن به جایی.


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

کسی نیست برای رفتن به جایی.

از این که بگذریم...

جایی هم نیست...

بلیط تئاتر تمام شده است،

کافی شاپ هم تعطیل!

...

چیکار باید کرد؟

راستی شما وقتی تعطیل هستید کجا رو دارید که برید؟

  • Like 3
ارسال شده در

حرف هایی هست برای نگفتن!

شادی هایی هست برای نداشتن!

اشک هایی هست برای نریختن!

اما ...

همه درد را باید کشید...

راه فراری نیست!

باید تحمل کرد، و هی کشید...

مثل سیگار با کشیدن تمام نمی‏شود...

مثل تنهایی‏ست...

کشیدنش، تنهاترت می‏کند!

  • Like 3
ارسال شده در

ما که بستگی داره به زمانش.اگه تابستون باشه شبا میریم کنار رودخونه.اگه زمستون باشه ظهر میریم یا کنار دریا یا بیرون از شهر که جاهای خیلی زیادی هست که بریم.شبای زمستون هم میریم تو اشکفت.کلا شهر ما زیاد جا داره که بریم.البته به غیر از مسافرت ها.ولی خب در عوض نه سینما داره نه تئاتر.

  • Like 2
ارسال شده در

چرا من هستم.. خیلی جاهام هست که باید برم..

ولی...

موضوع اینکه نرفتن همیشه دلیلش نبودن جا نیست...:ws37:

  • Like 2

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...