spow 44202 ارسال شده در 26 فروردین، 2011 نکته هایی از مصاحبه استاد شجریان با چلچراغ من بالاترین سرمایه را دارم و آن محبتی است که مردم به من دارند. این شعار نیست، یک اعتقاد قلبی است. این که مردم مرا دوست دارند را با هیچ چیز دیگری عوض نمیکنم. بعضیها میخواهند با پول و قدرت مردم را بخرند و فکر میکنند که میتوانند این کار را بکنند. اما مردم را در واقع ما خریدهایم. نه خودشان را، دلشان را. من این کار را کردهام. بهایش هم کم نبوده. یک عمر زندگی بوده . مشکل ما آنهایی بودهاند که چنان سایهی سنگین خودشان را روی سر این جوانها انداختهاند که آنها مجبور شدهاند بروند توی زیرزمین خانهشان و هنرشان را تولید کنند. آنها اجازه ندادهاند جوان در جهت اصالت خودش پیش برود و آن وقت سر از یک جای دیگر درآورده. مقصر مسئولاناند. در همهجای دنیا هم همینطور است. این محدودیتها انحراف میآورد. مردم و جوانها هیچ تقصیری ندارند بهترین حمایتکنندهی من همینهایی هستند که به موسیقی من فحش میدهند. من باید از آنها سپاسگزار باشم که بهترین عامل برای افزایش محبوبیت کار من هستند. هرچه آنها ناسزا بگویند، مردم مرا بیشتر دوست دارند. چی از این بهتر؟ من هنرم این بوده که کارم را درست انجام دهم. بعضیها هم هنرشان این است که ناسزا بگویند. 3
spow 44202 مالک ارسال شده در 26 فروردین، 2011 صبر بسیار بباید پدر پیر فلک را تا دگر مادر گیتی چو تو فرزند بزاید برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 2
Ha.Mi.D 8376 ارسال شده در 26 فروردین، 2011 همیشه از خوبی های استاد گفته شده.در این شکی نیست که یکی از بهترین خواننده های سنتی هست.نگفتم بهترین چون من به شخصه صدای استاد بنان رو بیشتر دوست دارم.دلایل موفقیت استاد شجریان آگاهی ایشون نسبت به موسیقی بوده و .... اما دوست دارم در اینجا یه موضوعی رو بگم که واقعا مدتیه من و در مورد ایشون اذیت میکنه.اون هم غرور زیادی هست که استاد دارند.استاد با بزرگترین نوازنده های ایران کار کردند.استاد شهناز - لطفی - مشکاتان - علیزاده و حالا هم با درخشانی.اگه درخشانی رو بذاریم کنار چون ایشون از سال 85 همکاریشون رو با استاد شروع کردند.میبینیم که استاد شجریان با لطفی و علیزاده و مشکاتیان مشکل پیدا کردند.باز هم به شخصه مشکل ایشون رو با استاد لطفی مبارک میدونم و بهتر بود که از ایشون جدا بشن.اما مثلا در مورد مشکاتیان واقعا چه ارزشی داشت که باعث بشه بعد اینکه ایشون فوت کردند استاد شجریان بیاد رو مزارشون.درسته دو طرف حتما مقصر بودند اما من غرور استاد رو خیلی زیاد از حد میدونم و این چیزی هست که منو عذاب میده 2
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری