رفتن به مطلب

آتش به جان بزرگترین بازار موبایل کشور افتاد


ارسال های توصیه شده

0311_6.jpg

 

 

موبنا- بخش هایی از پاساژ علاءالدین یکی از بزرگترین مراکز خریدوفروش تلفن همراه بامداد امروز (یک شنبه) در آتش سوخت.

 

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این آتش سوزی در ساعت سه صبح در طبقه چهارم این پاساژ اتفاق افتاده و باعث آتش گرفتن تعدادی از مغازه های این طبقه شده است.

هنوز دلیل قطعی آتش سوزی این پاساژ مشخص نیست ولی برخی از فروشندگان فعال دراین پاساژ اتصالی سیم های برق را دلیل این اتفاق عنوان کرده اند.

تا کنون تعداد مغازه های اتش گرفته و میزان خسارات وارد شده به این پاساژ مشخص نیست. این درحالیست در شهریور ماه 87 نیز به دلیل اتصالی سیم های برق در طبقه همکف این پاساژ آتش گرفت.

این اتفاق در حالی صورت گرفته که چندی پیش مسئول برق پاساژ علاءالدین به دلیل آجری بودن دیوار های این پاساژ، احتمال مجدد آتش سوزی در این مکان پیش بینی کرده بودند.

لینک به دیدگاه

گزارش تکمیلی موبنا

35 مغازه در پاساژ علاء الدین در آتش سوختند

300_3.jpg

موبنا- به گفته یک مامور آتش نشان ایستگاه 46 سازمان آنش نشانی حدود 35 مغازه تلفن همراه طعمه حریق بزرگترین آتش سوزی پاساژ علاء الدین شدند.

 

"محسن شجاع" یکی از آتش نشانان مهار کننده آتش بازار علاء الدین در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: آتش‌سوزی مجتمع تجاری علاء الدین تهران بامداد یکشنبه از ساعت سه صبح شروع به سوختن کرد و گسترش شعله‌های آتش به حدی بود که تا کنون لکه گیری و تلاش ماموران آتش نشان ادامه دارد.

وی افزود: آتش‌سوزی که از یکی فروشگاههای طبقه چهارم این مجتمع شروع شده بود از طریق سقف های این طبقه به سایر مغازه ها سرایت کرد به طوری که حدود 35 مغازه از این طبقه با خسارت های فراوانی روبرو شدند.

وی با اشاره به اعلام میزان دقیق خسارت های ایجاد شده در آتش سوزی طبقه چهارم پاساژ علاء الدین گفت: تا کنون آمار دقیقی مربوط به میزان خسارت ها به دست نیامده است و همچنان ماموران آتش نشان در حال بررسی بر روی میزان خسارت های وارد شده هستند.

این مامور آتش نشان ایستگاه 46 سازمان آنش نشانی همچنین یادآور شد: مصدومیت دو تن از ماموران این سانحه جزئی بوده و هم اکنون نیز از بیمارستان مرخص شده اند.

این اظهارات در حالی بیان می شود که مسئولان دفتر پاساژ علاء الدین معتقدند آتش سوزی جزئی بوده و تنها سه مغازه دچار خسارت شده اند.

لینک به دیدگاه
عجب ....

 

درست نمیگند که تلفات جانیشو .....:ws38:

 

بابا ساعت 3.5 صبح تلفات کجا بوده ؟؟؟ پاساژ ساعت 9 صبح باز میشه !

 

اینم یه سری عکسش از سایت اتشنشانی :

125%20(6).JPG

125%20(19).JPG

 

125%20(10).JPG

 

125.JPG

 

125%20(9).JPG

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...