Atre Baroon 19624 اشتراک گذاری ارسال شده در 12 فروردین، ۱۳۹۰ دانشگاه ماهم جلوی مسجدش کف زمینش با سنگ عکس ستاره داووده...همین شکلیه: بعدشم مقبره استرومردخای اگه رفته باشین حصارای دوره بنا طرح ستاره داوود داره ولی اومدن روی اون ستاره داوودا یه صفحه ی فلزی گذاشتن که مشخص نشه!!! 2 لینک به دیدگاه
Mohammad Aref 120454 اشتراک گذاری ارسال شده در 12 فروردین، ۱۳۹۰ نه بابا هرم فراماسون چیه بابا!پلانش رو به خاطر این مثلث گرفتن که نمادی از سه قوه باشه. ضمن اینکه پلان اول دایره ای بوده. این چیزایی که گفته میشه واسه سرگرم کردن ملته! بعدش هرموقع توش اعمال شیطان پرستی صورت گرفت، اون موقع میشه در موردش صحبت کرد. بعد هم ملت این چیزا رو نمیفهمن یعنی چی! یگم خدا حسن عباسی رو چیکار نکنه، ملت رو به چه روزی انداخته. در مورد اینکه هرم و مثلث و این چیزا رو نمیشه گفت نماد فراماسونیه موافقم. اما در مورد طرح مجلس این گفته طراحش هست که گفته خواسته نمادی از سه قوه باشه و اینکه با ساختمونای اطراف همخونی داشته باشه! (واقعاً چقدر همخونی داره ) اگر هم فرض یه درصد بگیریم طراح هدفش همین استفاده از نماد فراماسونری بوده، واسه طرحش یه و توجیهی گیر میاره دیگه. مجلس واسه قوه مقننه هستش دیگه این الهام گرفتن از دو قوه دیگه چیه آخه تو کجا مجلس و محل گردهمایی به صورت هرمی بوده (کلاً جدای از بحث نمادا و اینا گفتم. واقعاً طرح خیلی ضعیفی هستش) ماسونا کاری ندارن که مردم میفهمن یا نمیفهمن. اونا فقط نماد واسشون مهمه. عشق نماد دارن. چراشم نمیدونم دیگه فقط میخوان این نماداشون به صورت یه الگو در بیاد اینکه هر نمادی رو برداشتن ازش سوءاستفاده میکنن. 2 لینک به دیدگاه
MH.Sayyadi 14584 اشتراک گذاری ارسال شده در 12 فروردین، ۱۳۹۰ دانشگاه ماهم جلوی مسجدش کف زمینش با سنگ عکس ستاره داووده...همین شکلیه: بعدشم مقبره استرومردخای اگه رفته باشین حصارای دوره بنا طرح ستاره داوود داره ولی اومدن روی اون ستاره داوودا یه صفحه ی فلزی گذاشتن که مشخص نشه!!! استر و مردخای، یهودی بودن، بنابراین حتما در مقبرشون ازین نمادهاشون استفاده میکنن. اینها با پنهان کردن دینشون به دربار خشایارشاه نفوذ پیدا کردن. برای یهودی ها خیلی عزیز هستند و تا اونجا که من میدونم هرساله مراسم خاصی اونجا برپا میشه. این دو با توطئه هم دیگه کاری کردن که خشایارشاه زنش و هامان، یکی از وزرا، رو کشت. حکم اعدام هامان رو در حالت مستی از خشایارشاه گرفتن. 1 لینک به دیدگاه
Neutron 60966 اشتراک گذاری ارسال شده در 12 فروردین، ۱۳۹۰ به جای این خرافات چرند و پرند حسن عباسی گونه یه نقد خوب از ساختمان مجلس بخونید. جاهایی رو که bold کردم رو توجه بیشتری بکنید. هرمي با قاعده ديروز نقد معماري ساختمان جديد مجلس شوراي اسلامي فكر احداث بناي جديد مجلس شوراي ملي از سالهاي 53-1352 خورشیدی مطرح شد. ابتدا مهندس مويد عهد طرحي را با پلان دايرهاي شكل ارايه كرد و هرچند فونداسيون آن طرح را هم اجرا كرده بودند، اما پروژه متوقف شد. در سال 1355 طرح مذكور را به دفتر سردار افخمي سفارش دادند و از آن زمان تا سال 1383 كه ساخت آن به پايان رسيده است آقاي مهندس عبدالرضا ذكايي- همكار سابق دفتر سردار افخمي و مديرعامل وقت شركت مهندسان مشاور پلمير- مسووليت طراحي و هدايت پروژه را به عهده داشتهاند. طراح پروژه دروصف آن ميگويد: «يكي از عوامل موثر در شكلگيري بناي مجلس، تناسبات و ارتفاع و عملكرد دو بناي شمالي و جنوبي بوده است تا اين بنا بتواند ضمن استفاده مداوم از دو بناي موجود با محيط اطراف خود نيز هماهنگي كامل را برقرار كند.» «به نظر ما فرم مثلث راهحل خوبي بود. هم فرم پايداري است، هم سه قوه را تداعي ميكند و هم هندسه قابل بسطي در همهي جهات دارد. راس مثلث روي ساختمان مرتفعاداري قرار ميگيرد و هرچه به طرف ساختمان كميسيونها ميآييم دوبال آن باز ميشود. ارتفاع در سمت ساختمان اداري حداقل است و هر چه به ساختمان كميسيونها نزديك ميشويم، زياد ميشود. با اينكه ارتفاع هرم 45 متر است، به دليل نحوه ارتفاعگيري آن، برخلاف دو ساختمان شمالي وجنوبي در مقابل ديگر ساختمانها قرار نگرفته است.» با اين مقدمهي كوتاه به نقد پروژه ميپردازيم: 1- استفاده از نيروهاي موجود در سايت جهت سازماندهي فرم و فضاي پروژه، يكي از مباحث مطرح در معماري معاصر است كه توجه معماران بسياري را به خود جلب كرده است. بنابراين تلاش طراحان ساختمان جديد مجلس شوراي اسلامي در جهت برقراري پيوند مناسبي بين ساختمان مجلس و ساختمانهاي موجود در شمال و جنوب آن قابل توجه است اما بحثي كه در اين ميان ميتوان مطرح كرد، بحث هويت فرم پروژه است. آيا ميتوان به فرض پاسخگويي به مسايل ساختمانهاي مجاور يك پروژه، در فكر حل مسايل آنها بود و توجه جدي به فرم پروژه اصلي كه قرار بود خانه مردم ايران باشد، نكرد؟ فرم در معماري ايران چه جايگاهي دارد؟ رابطه فرم با محيط پيرامون چگونه است؟ رابطه فرم انتخاب شده با عملكرد مورد نظر چيست؟ آيا ميتوان بين سه راس مثلث و سه قوه ارتباطي برقرار كرد؟ رابطهي دو قوه با قوه مقننه كه وظيقه قانونگذاري را بر عهده دارد چگونه است كه در چنين فرمي به ظهور نشسته است؟ واقعيت اين است كه فرم انتخاب شده ارتباطي با سايت تاريخي و بسيار ارزشمند خود برقرار نميكند. براي مكاني كه نماد تاريخ معاصر ايران است – از ساخته شدن مدرسه سهپسالار (شهيد مطهري فعلي) به دست اولين مهندس معمار تحصيلكرده ايراني، تا به توپ بستن مجلس شوراي ملي توسط محمدعلي شاه قاجار و از سخنرانيهاي پرشور دكتر محمد مصدق در ميدان بهارستان تا تظاهرات مردمايران در انقلاب 1357 و … لازم بود با دقت و انديشه بيشتري، فرم پروژه انتخاب مي شد و حتي بهتر بود طرح نهايي را به قضاوت مردم ميگذاشتند، تا مردم خانهي خود را انتخاب كنند؛ همانگونه كه نمايندگانشان را انتخاب ميكنند. 2- ساختمان يادآور نوعي تفكر ديكتاتور گونه است: «يك نقطه اوج و قله دارد، سازه آن متكي بر يك نقطه است و يك ستون آن از همه مهمتر است و جايگاه رييس مجلس به عنوان مقتدر در زير اين ستون قرارگرفته است» و حجم سنگين و بدون روزنهي آن يادآور معماري دوران باستان است و نشاني از تحولات زمانه در آن ديده نميشود. از آنجا كه يكي از مهمترين مسايل در طرح ساختمانهاي مجلس در چندسال اخير، توجه به نقش مردمي مجلسها و عدم تاكيد بر عظمتگرايي و تحقیر انسان است- در اين فكر نورمن فاسترتا آنجا پيش رفته است كه به مردم اجازه ميدهد آزادانه بر بام ساختمان مجلس آلمان قدم بزنند و از طريق سطوحي شفاف بر كار نمايندگان خود نظارت داشته باشند- به اين نتيجه ميرسيم كه چون طرح جديد ساختمان مجلس در دورهاي طراحي شده است كه عظمت گرايي جزو سيستم رايج بوده است، بنابراين طرح، پاسخگوي مسايل زمان خود بوده است اما طولانيشدن فرآيند طراحي تا اجراي آن- از سال1355 تا 1383 خورشيدي- باعث عدم تطابق پروژه با معيارهاي زمان حال شده است. در دورهاي كه بحث مردم سالاري بحث روز است، نميتوان به ساختمانهايي با انديشه حكومت سالاري نگريست. (جیمی: البته اینو میتونست به قرارگیری مردم ایران در راس هرم به عنوان قدرت اصلی ربط بده. ولی کلا فرم هرمی ، فرمی بالا به پائینه که تمرکز قدرت رو نشون میده.) (جیمی: نمونه ی کار نورمن فاستر رو توی پست بعدی براتون میذارم تا حرکت نمادین در معماری و طراحی شهری رو به وضوح درک کنید.) 3- يكي از نقدهايي كه متفكران پست مدرن به معماري دوره مدرن وارد كردهاند، نقد يكپارچگي و كلگرايي آن معماري بود. از آنجا كه در اين تفكر مقياس و تناسبات ساختمان در جهت برتري بر انسان و به عبارتي تحقير او پيش ميرفت، متفكران پست مدرن بحث پراكندگي (Fragmentation) را مطرح كردند و اين فكر در معماري باعث شكسته شدن و خرد شدن آن توده ی عظيم معماري به احجامي كه داراي تناسبات انسانيتري هستند، شد. بنابراين ميتوان به ساختمان مجلس جديد اين نقد را وارد كرد كه نسبت به انسان به عنوان اصليترين منبع معماري بيتوجه بوده و به خصوص در طراحي فضاهاي داخلي، انسان به گونه اي تحقير شده است كه يادآور طرح كليساهاي قرون وسطي جهت ايجاد رعب و وحشت در انسانها است. (جیمی: به نظر من بعضی وقتها مقیاس فراانسانی نشان دهنده ی قدرت نهاد حاکم هست. که بد هم نیست الزاما. مخصوصا برای نهادی مثل پارلمان) در همين راستا، استفاده ی بيش از حد از سنگ در طراحي داخلي فضاها باعث به وجود آمدن فضايي با روحيهي خشن و سنگين شده است. 4-نكته ديگري كه ميتوان به آن اشاره كرد، عدم هماهنگي بين سيستمهاي اداري كارفرما و مشاور است كه باعث شد تا مدتها پس از اجراي سازه نقشههاي سازه توسط دفتر فني كارفرما تصويب نشود. علاوه بر ضعف مديريتي كه باعث به وجود آمدن اين مساله شده است، ميتوان به خسارتهاي جبران ناپذيري كه در اثر اين عدم هماهنگي ممكن است بر سيستم سازهاي پروژه وارد آمده باشد، اشاره كرد. هرچند مهندس مشاور طرح در اين پروژه «به دليل پيچيده بودن و غيرمتعارف بودن طرح از روي احتياط ده درصد بالا (Overdosing) گرفتهاند، اما به نظر ميرسد چنانچه هماهنگي بيشترين بين سيستمهاي اداري برقرار ميبود، نتيجه كار مطلوبترو حتي اقتصاديتر ميشد. 5- در طرح معماري ساختمان جديد مجلس؛ معماري و سازه كاملاً با هم هماهنگ طراحي شدهاند و به طور كلي پروژه به گونهاي است كه نميتوان تفكيك زيادي بين آنها قايل شد. طراح پروژه در این مورد گفته است: «در اين پروژه يك ستون اصلي، يا به عبارتي دو ستون متقاطع داريم كه كل بار دو سقف را ميگيرد… اين ستون اصلي مثل تيرك چادري است كه اگر بيفتد، كل ساختمان پايين ميآيد.» به عبارت ديكر در طرح سازه هم به تبعيت از طرح معماري احترام خاصي به يك نقطه گذاشته شده است. در صورتي كه در ساير سيستمهاي متداول طراحي سازه، كليه ستونها با يكديگر شبكهاي را تشكيل داده و بار به صورت تقسيم شده به زمين منتقل ميشود و در اين حالت اگر يك يا چند ستون به عللي تخريب شوند، كل سيستم از هم نميپاشد. بنابراين به نظر ميرسد طراحي سازه بناهاي عمومي و مكان هايي كه جمعيت زيادي را در خود جاي ميدهند بايد به گونهاي طرح شود كه به سرعت از هم نپاشد و متكي به يك نقطه و يا يك ستون نباشد. در مجموع از مباحث ارايه شده ميتوان اين گونه نتيجه گرفت كه معضل اصلي در سيستم ساخت و ساز كشور، همان طولاني شدن فرآيند طراحي تا اجرا است كه در اين پروژه هم باعث به وجود آمدن تضادهايي شده است و به طور كي نقد اساسي را ميتوان به اين سيستم وارد كرد. شناسنامه طرح: - معمار: مهندسان مشاور پل مير- طراح و مدير پروژه: عبدالرضا ذكائي- گروه طراحي: علي سردار افخمي، عباس قريب، مسعود قاضي زاهدي، منصور وكيلي، داريوش فيروزلي، بهروز احمدي- كارفرما: وزارت مسكن و شهرسازي، سازمان مجري ساختمانها و تاسيسات دولتي و عمومي - مشاوران: - سازه: يقيشه قولتوقچيان، مسعود غياث آبادي- تاسيسات مكانيكي و برقي: مهندسان مشاور انرژي- تجهيزات صوتي و تصويري: شركت صوتي و تصويري سروش- تجهيزات مبلمان: مليحه كريمي- طراحي داخلي: حسن متقي و همكاران- مدير ساخت: لال صادقي - پيمانكار: - سازه : سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران (مانا)- تاسيسات مكانيكي و برقي: شركت مونير- زيربنا: تالار اصلي :25 هزار متر مربع- اداري:24 هزار متر مربع- كميسيونها:15 هزار متر مربع- پاركينگ زيرزميني:12500 مترمربع منبع: وبلاگ شخصي آقاي دكتر ايمان رئيسي 2 لینک به دیدگاه
Atre Baroon 19624 اشتراک گذاری ارسال شده در 12 فروردین، ۱۳۹۰ استر و مردخای، یهودی بودن، بنابراین حتما در مقبرشون ازین نمادهاشون استفاده میکنن.اینها با پنهان کردن دینشون به دربار خشایارشاه نفوذ پیدا کردن. برای یهودی ها خیلی عزیز هستند و تا اونجا که من میدونم هرساله مراسم خاصی اونجا برپا میشه. این دو با توطئه هم دیگه کاری کردن که خشایارشاه زنش و هامان، یکی از وزرا، رو کشت. حکم اعدام هامان رو در حالت مستی از خشایارشاه گرفتن. بله ،اینارو میدونم ...ولی مسئله سر اینه این ستاره داوده و چه ربطی به اسرائیلا داره که اومدن روش یه صفحه فلزی گذاشتن که مشخص نشه!!! لینک به دیدگاه
Neutron 60966 اشتراک گذاری ارسال شده در 12 فروردین، ۱۳۹۰ گنبد رایشتاک آلمان: ساختمان پارلمان آلمان (رایشستاگ) برای معرفی معماری برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای حفظ محیط زیست در طرح بازسازی رایشتاگ دربرلین 1993 طرح برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام به عنوان برنده اعلام شد. فاستر در طرح خود یک گنبد شیشه ای به جای گنبد تخریب شده پارلمان در جنگ جهانی دوم در نظر گرفت. این گنبد جدید از چند نظر جالب توجه است. نخست این که در داخل گنبد دو رمپ مارپیچ قرار دارد کهبه سکوی فوقانی برای تماشای مناظر اطراف ختم می گردد، لذا مردم به صورت نمادین بر بالای سر نمایندگان خود صعود می کنند. هنگام شب گنبد از طریق تالار مجلس روشن می شود و به صورت گنبدی نورانی می درخشد که نشانه ای از قدرت و توانایی پروسه برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام در آلمان برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام است. از نظر اقلیمی در تابستان تهویه طبیعی تالار از طریق گنبد شیشهای صورت می گیرد. در زمستان هوای گرم که از تالار مجلس به فضای زیر گنبد صعود کرده بازیافت و مجددا مورد استفاده قرار می گیرد. و بالاخره آینههای وسط گنبد، روشنایی طبیعی و تصویر مردم (خاستگاه قدرت مجلس) را به تالار نمایندگان منعکس می کنند. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام منبع: ویکیپدیا. 2 لینک به دیدگاه
bpcom 10070 اشتراک گذاری ارسال شده در 12 فروردین، ۱۳۹۰ گنبد رایشتاک آلمان: ساختمان پارلمان آلمان (رایشستاگ) برای معرفی معماری برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای حفظ محیط زیست در طرح بازسازی رایشتاگ دربرلین 1993 طرح برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام به عنوان برنده اعلام شد. فاستر در طرح خود یک گنبد شیشه ای به جای گنبد تخریب شده پارلمان در جنگ جهانی دوم در نظر گرفت. این گنبد جدید از چند نظر جالب توجه است. نخست این که در داخل گنبد دو رمپ مارپیچ قرار دارد کهبه سکوی فوقانی برای تماشای مناظر اطراف ختم می گردد، لذا مردم به صورت نمادین بر بالای سر نمایندگان خود صعود می کنند. هنگام شب گنبد از طریق تالار مجلس روشن می شود و به صورت گنبدی نورانی می درخشد که نشانه ای از قدرت و توانایی پروسه برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام در آلمان برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام است. از نظر اقلیمی در تابستان تهویه طبیعی تالار از طریق گنبد شیشهای صورت می گیرد. در زمستان هوای گرم که از تالار مجلس به فضای زیر گنبد صعود کرده بازیافت و مجددا مورد استفاده قرار می گیرد. و بالاخره آینههای وسط گنبد، روشنایی طبیعی و تصویر مردم (خاستگاه قدرت مجلس) را به تالار نمایندگان منعکس می کنند. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام منبع: ویکیپدیا. میگن این نورمن فاستر خودش از اون فراماسونرهای خفن هستش عشق نماده شدید :JC_thinking: 2 لینک به دیدگاه
MH.Sayyadi 14584 اشتراک گذاری ارسال شده در 12 فروردین، ۱۳۹۰ میگن این نورمن فاستر خودش از اون فراماسونرهای خفن هستشعشق نماده شدید :JC_thinking: بهله! کسیه که منار رمی جمرات رو بنا به دستور فلانی خراب کرد و جاش یه دیوار ساخت! اینم عکساش! منار رمی جمرات رو ببینید عین اُبلیسک هستش! چون بهش سنگ زده میشد، باید خراب بشه! قدیم: جدید : شاهکارش هم که کنار خانه کعبه هستش! صحبتی ندارم، تصاویر گویاس. از پست های محمد مهدی هم تشکر میکنم. 2 لینک به دیدگاه
Neutron 60966 اشتراک گذاری ارسال شده در 12 فروردین، ۱۳۹۰ بهله! کسیه که منار رمی جمرات رو بنا به دستور فلانی خراب کرد و جاش یه دیوار ساخت! اینم عکساش! منار رمی جمرات رو ببینید عین اُبلیسک هستش! چون بهش سنگ زده میشد، باید خراب بشه! از پست های محمد مهدی هم تشکر میکنم. بدبخت کار کارفرما رو انجام داده. به نورمن فاستر چه مربوط! بعدشم خب یارو طرفدار معماری های تکه! عربهای احمق نباید سفارش ساختمون 60 طبقه رو کنار کعبه بدن. 1 لینک به دیدگاه
Neutron 60966 اشتراک گذاری ارسال شده در 12 فروردین، ۱۳۹۰ http://www.noandishaan.com/forums/showthread.php?t=49996 :icon_pf (34): لینک به دیدگاه
MH.Sayyadi 14584 اشتراک گذاری ارسال شده در 12 فروردین، ۱۳۹۰ بدبخت کار کارفرما رو انجام داده.به نورمن فاستر چه مربوط! بعدشم خب یارو طرفدار معماری های تکه! عربهای احمق نباید سفارش ساختمون 60 طبقه رو کنار کعبه بدن. خب کارفرماش کیه؟ یه وهابی! ساختمونش 72 طبقه هستش. اتفاقا احمق نیستن! خیلی هم باهوشن، خیلی عجیب! این ساختمون روز 21 دسامبر 2012 ساعت ... (یادم نیس) سایش میوفته رو خانه خدا. اینا به برج جهان نما تو اصفهان (اگه اسم برج رو اشتباه گفتم، ببخشید) کلی گیر دادن بهش که چمیدونم بافت تاریخی و ازین چیزاس روی دید میدان تاثیر میذاره، آخرش چند طبقشو خراب کردن. حالا کنار کعبه یه همچین چیزی ساخته بشه، هیچ مجمع به اصطلاح جهانی صداش در نمیاد!!! 2 لینک به دیدگاه
maryam_alien 9904 اشتراک گذاری ارسال شده در 12 فروردین، ۱۳۹۰ کعبه تو فهرست میراث جهانی نیست برای همین کسی روش حساسیت نشون نداده ولی میدان نقش جهان هست پس نگرانش شدن. 3 لینک به دیدگاه
MH.Sayyadi 14584 اشتراک گذاری ارسال شده در 12 فروردین، ۱۳۹۰ کعبه تو فهرست میراث جهانی نیست برای همین کسی روش حساسیت نشون نداده مطمئن هستین؟! اگر که اینطور باشه، واقعا باید براشون تاسف خورد! عبادت گاه یک و نیم میلیارد انسان حتی جزو میراث جهانی نیست!!! 1 لینک به دیدگاه
Neutron 60966 اشتراک گذاری ارسال شده در 12 فروردین، ۱۳۹۰ خب کارفرماش کیه؟ یه وهابی!ساختمونش 72 طبقه هستش. اتفاقا احمق نیستن! خیلی هم باهوشن، خیلی عجیب! این ساختمون روز 21 دسامبر 2012 ساعت ... (یادم نیس) سایش میوفته رو خانه خدا. اینا به برج جهان نما تو اصفهان (اگه اسم برج رو اشتباه گفتم، ببخشید) کلی گیر دادن بهش که چمیدونم بافت تاریخی و ازین چیزاس روی دید میدان تاثیر میذاره، آخرش چند طبقشو خراب کردن. حالا کنار کعبه یه همچین چیزی ساخته بشه، هیچ مجمع به اصطلاح جهانی صداش در نمیاد!!! ما قبلا توی یکی از جلسات انجمن طراحان شهری اینو نقد کرده بودیم. البته نه از نظر فراماسونری و این صحبتا. از نظر طراحی شهری. خود مسلمونا ساکتن بعد شما انتظار داری مجامع جهانی عکسالعمل نشون بدن؟ همونقدر که بحرین و مصر و تونس براشون مهمه مکه هم براشون مهم باشه. ضمن اینکه همین حرم امام رضای خودمون اطرافش پر است از این اتفاق ها که خیلی راحت یه آدم بیکار میتونه ربطش بده به فراماسون ها.بیا ببین قضیه چقدر حاده که نماینده ی شورای شهر مشهد هم فهمیده: برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام توی همایش بافت فرسوده دانشگاه فردوسی مشهد که خود من هم حضور داشتم حدود 10 الی 15 مقاله درمورد همین مسئله بود. پس ما میتونیم نتیجه بگیریم ساختمان های هتل های اطراف حرم امام رضا که دید مستقیم به گنبد را از بین برده اند می تواند نمادی از فراماسونگری معماران آن بناها باشد!!! اما دلیل ساده تری داره: نبود قانون پشتیبان طراحی شهری در کشور! 2 لینک به دیدگاه
maryam_alien 9904 اشتراک گذاری ارسال شده در 12 فروردین، ۱۳۹۰ مطمئن هستین؟!اگر که اینطور باشه، واقعا باید براشون تاسف خورد! عبادت گاه یک و نیم میلیارد انسان حتی جزو میراث جهانی نیست!!! بله..مطمئنم... چون تو این فهرست نیست، کسی نمیتونه اعتراضی بکنه. تو عربستان کسی به این چیزها اهمیت نمیده. 2 لینک به دیدگاه
Neutron 60966 اشتراک گذاری ارسال شده در 12 فروردین، ۱۳۹۰ برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام :icon_pf (34): 1 لینک به دیدگاه
from_hell 10964 اشتراک گذاری ارسال شده در 12 فروردین، ۱۳۹۰ کعبه تو فهرست میراث جهانی نیست برای همین کسی روش حساسیت نشون نداده ولی میدان نقش جهان هست پس نگرانش شدن. بله..مطمئنم... چون تو این فهرست نیست، کسی نمیتونه اعتراضی بکنه.تو عربستان کسی به این چیزها اهمیت نمیده. درست میگید کعبه تو لیست میراث جهانی نیست.... واسه تائید گفته های شما: برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام خوب وقتی تو لیست نیست بیان به چی اعتراض کنن.... یعنی خودشون متوجه این موضوع نبودن؟؟ باید حتما میراث جهانی اعتراض کنه؟؟ 1 لینک به دیدگاه
MH.Sayyadi 14584 اشتراک گذاری ارسال شده در 12 فروردین، ۱۳۹۰ ما قبلا توی یکی از جلسات انجمن طراحان شهری اینو نقد کرده بودیم. البته نه از نظر فراماسونری و این صحبتا. از نظر طراحی شهری.خود مسلمونا ساکتن بعد شما انتظار داری مجامع جهانی عکسالعمل نشون بدن؟ همونقدر که بحرین و مصر و تونس براشون مهمه مکه هم براشون مهم باشه. ضمن اینکه همین حرم امام رضای خودمون اطرافش پر است از این اتفاق ها که خیلی راحت یه آدم بیکار میتونه ربطش بده به فراماسون ها.بیا ببین قضیه چقدر حاده که نماینده ی شورای شهر مشهد هم فهمیده: برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام توی همایش بافت فرسوده دانشگاه فردوسی مشهد که خود من هم حضور داشتم حدود 10 الی 15 مقاله درمورد همین مسئله بود. پس ما میتونیم نتیجه بگیریم ساختمان های هتل های اطراف حرم امام رضا که دید مستقیم به گنبد را از بین برده اند می تواند نمادی از فراماسونگری معماران آن بناها باشد!!! اما دلیل ساده تری داره: نبود قانون پشتیبان طراحی شهری در کشور! خدا خیرت بده! نبود قانون مجال به هر سوء استفاده ای میده! پس ما میتونیم نتیجه بگیریم ساختمان های هتل های اطراف حرم امام رضا که دید مستقیم به گنبد را از بین برده اند می تواند نمادی از فراماسونگری معماران آن بناها باشد!!! من دلیل اینکه اون ساختمون جلوه ای از حضور فراماسونری هست رو اشراف اون بنا به کعبه ندونستما!!! بلکه این ساختمون اولا سرتا پا پر ازنماد و این چیزاس! دوما تسلطش به کعبه، مقیاس طراحیش در کنار هم... لینک به دیدگاه
MH.Sayyadi 14584 اشتراک گذاری ارسال شده در 12 فروردین، ۱۳۹۰ برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام :icon_pf (34): حالا تو سر و کله خودت بزنی حل نمیشه! مشکل ما اینه که کلا تو ظاهر گیر میکنیم! حالا یهو مد شده که به نماد و ظاهر ساختمونا گیر بدن! برن بگردم پیدا کنن! کارشون تا حدی خوبه! ولی نه اینکه در این حد باقی بمونن! امیدوارم هرچه زودتر به اون ضوابط طراحی شهری پایدار بتونیم دست پیدا کنیم لینک به دیدگاه
from_hell 10964 اشتراک گذاری ارسال شده در 12 فروردین، ۱۳۹۰ برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام :icon_pf (34): اینا که خوبه من امروز یه مطلب دیدم در مورد نمادهای فراماسون تو فیلم سن پطرز بورگ..... برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 1 لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده