Construction 4752 ارسال شده در 18 فروردین، 2011 به نام یکتا در مورد چگونگی ترسیم نقشه تاسیسات مکانیکی ساختمان لطفا راهنمایی بفرمائید؟ چه نکاتی را باید رعایت کرد؟ از چه علائمی استفاده میشه؟ در مورد لوله های زیر که فک کنم لوله های کاربردی در ساختمان هستند یه توضیحی بفرمائید؟ در مورد نحوه ساخت و محل کاربرد این لوله ها اگر از لوله های زیر عکسی دارید لطفا قرار بدبد؟ لوله فولادی درزدار (سیاه ) لوله فولادی گالوانیزه (سفید) لوله فولادی بدون درز (مانسمان) لوله چدنی لوله آزبستی(ایرانیت) لوله مسی با تشکر
مجیدرحیمی 1695 ارسال شده در 1 آبان، 2012 به نام یکتادر مورد چگونگی ترسیم نقشه تاسیسات مکانیکی ساختمان لطفا راهنمایی بفرمائید؟ چه نکاتی را باید رعایت کرد؟ از چه علائمی استفاده میشه؟ درمورد این سوالتون باید بگم نقشه های تاسیساتی به چند دسته تقسیم میشند ( گرمایش سرمایش ابرسانی و فاضلاب اتش نشانی گاز رسانی ) که خود ایناهم به دسته های مختلف تقسیم میشندو هرکدوم قوانین خاص خودشونو دارند اگه میخوای بدونی از چه علائمی استفاده میکنیم نشریه 128 تاسیسات مکانی 1-6 بخون کمکت میکنه درمورد اون سوالی که پرسیدی هرکدوم از این لولها ی جایی کاربرد دارند مثلا لوله سیاده تو موتورخونه لوله گالوانیزه تو اب سردو گرم مصرفی لوله چدنی بیشتر تو فاضلاب - یا لوله های پلی اتیلن دیگه لوله های pex-al-pex این لوله جایی استفاده میشه که دمما فشار بالای رو بخواد تحمل کنه یادت باشه لوله های پلاستیکی در دمای زیر 65 درجه باید استفاده بشند لوله های مسی بیشتر تو مبدل های حرارتی و چیلرها استفاده میشه 2
ارسالهای توصیه شده