spow 44197 اشتراک گذاری ارسال شده در 28 دی، ۱۳۸۹ دانلود فیلم کوتاه وجالبی از قدرت توربین گازی! خلاصه حتی محض تفریح هم شده با قدرت مکانیک سیالات درگیر نشوید! برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام پسورد: spow 7 لینک به دیدگاه
spow 44197 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 28 دی، ۱۳۸۹ دوستان این تاپیک ولینک دانلودش رو میتونن ببینن یا نه؟ 1 لینک به دیدگاه
smmoosavian 1993 اشتراک گذاری ارسال شده در 28 دی، ۱۳۸۹ دانلود فیلم کوتاه وجالبی از قدرت توربین گازی!خلاصه حتی محض تفریح هم شده با قدرت مکانیک سیالات درگیر نشوید! برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام پسورد: Spow :167: جااااان ؟ ریز می بینم !! طراحی و توسعه توربین جت تقریبا تمامی مسائل مهندسی رو شامل میشه ، مهندسی صنایع ، مهندسی مواد ، مهندسی مکانیک (همه گرایش ها) مهندسی کنترل (برق و مکانیک) تازه می دونی چه کسانی محور اصلی توربین رو طراحی می کنن ؟ مهندسانی که باید در علم ارتعاشات خبره باشن. فرکانس های طبیعی محور باید با دقت محاسبه بشه . فاصله ی پره های توربین با بدنه اون میلیمتریه و اگه محور به درستی طراحی نشه ممکنه فاجعه به بار بیاد. کارکرد موتور جت به طور مستقیم وابسته به طراحی و تولید پره های توربینه ، در دمای 1600 درجه ، پره ها نباید ذوب بشن . سنسورهایی که در جاهای مختلف توربین گذاشته میشه در آن واحد همه اطلاعات رو به سیستم مرکزی کنترل ارسال می کنن تا قبل از فاجعه ، هشدار لازم داده بشه. مهندسین صنایع مدیریت می کنن تا به بهترین شکل پروژه هدایت بشه و کارشناسان اقتصادی هم هزینه ها رو برآورد می کنند تا با کمترین هزینه بهترین نتیجه حاصل بشه. سیالاتی ها ، جامداتی ها ، ساخت و تولیدی ها و ... همه با هم وظیفه شون رو انجام میدن . در بدن ما هم هر عضوی وظیفه ای داره ! مطمئن باش اگه 1000 نفر مهندس با رشته ها و گرایش های مختلف دور هم جمع بشن ، توربین جت بهتری می سازن تا اینکه همه ی اون 1000 نفر همه شون سیالاتی باشن :ws2: 3 لینک به دیدگاه
EVF 5465 اشتراک گذاری ارسال شده در 28 دی، ۱۳۸۹ آقا من رو سیالات غیرتیم! بیخیال شید این بحث روشنو که سیالات سر تره! سجاد داشتی ماشینو فاصلش که دور تر شد سرعت بیشتر شد! رنج توربولانس بیشتر شد. 1 لینک به دیدگاه
spow 44197 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 28 دی، ۱۳۸۹ :167: جااااان ؟ ریز می بینم !!طراحی و توسعه توربین جت تقریبا تمامی مسائل مهندسی رو شامل میشه ، مهندسی صنایع ، مهندسی مواد ، مهندسی مکانیک (همه گرایش ها) مهندسی کنترل (برق و مکانیک) تازه می دونی چه کسانی محور اصلی توربین رو طراحی می کنن ؟ مهندسانی که باید در علم ارتعاشات خبره باشن. فرکانس های طبیعی محور باید با دقت محاسبه بشه . فاصله ی پره های توربین با بدنه اون میلیمتریه و اگه محور به درستی طراحی نشه ممکنه فاجعه به بار بیاد. کارکرد موتور جت به طور مستقیم وابسته به طراحی و تولید پره های توربینه ، در دمای 1600 درجه ، پره ها نباید ذوب بشن . سنسورهایی که در جاهای مختلف توربین گذاشته میشه در آن واحد همه اطلاعات رو به سیستم مرکزی کنترل ارسال می کنن تا قبل از فاجعه ، هشدار لازم داده بشه. مهندسین صنایع مدیریت می کنن تا به بهترین شکل پروژه هدایت بشه و کارشناسان اقتصادی هم هزینه ها رو برآورد می کنند تا با کمترین هزینه بهترین نتیجه حاصل بشه. سیالاتی ها ، جامداتی ها ، ساخت و تولیدی ها و ... همه با هم وظیفه شون رو انجام میدن . در بدن ما هم هر عضوی وظیفه ای داره ! مطمئن باش اگه 1000 نفر مهندس با رشته ها و گرایش های مختلف دور هم جمع بشن ، توربین جت بهتری می سازن تا اینکه همه ی اون 1000 نفر همه شون سیالاتی باشن :ws2: ممنون سیدجان این حرفا فقط برا این بود دورهم باشیم وگرنه گرایش کارشناسی من چیزی بود که تمامی گرایشهای مکانیک وعلاوه براون مهندسی شیمی مهندسی صنایع مهندسی برق ویه سری مباحث دیگه رو هرچند کم ولی درهم مشتمل میشد ولی بیس کارمون سیالات بود به هرحال دیدن خروجی قدرت فکر لذت بخشه یه نکته کوچولو رو هم با عرض پوزش فراوان متذکر بشم که کلیرنسهای تجهیزات حساس درحد میکرون هست ومیلیمتر یعنی فاجعه:icon_pf (34): آقا من رو سیالات غیرتیم!بیخیال شید این بحث روشنو که سیالات سر تره! سجاد داشتی ماشینو فاصلش که دور تر شد سرعت بیشتر شد! رنج توربولانس بیشتر شد. خب لحظه به لحظه گشتاور خروجی بالا میرفت تا به دورنامیش برسه واگه تو یه تونل بود این خیلی باحال میشد دیدن خروجیش 1 لینک به دیدگاه
smmoosavian 1993 اشتراک گذاری ارسال شده در 28 دی، ۱۳۸۹ یه نکته کوچولو رو هم با عرض پوزش فراوان متذکر بشم که کلیرنسهای تجهیزات حساس درحد میکرون هست ومیلیمتر یعنی فاجعه:icon_pf (34): من منظورم فاصله بین پره ها و بدنه خارجی بود، اگه این فاصله میکرونی باشه چطوری مونتاژ میشه ؟؟ 1 لینک به دیدگاه
spow 44197 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 28 دی، ۱۳۸۹ من منظورم فاصله بین پره ها و بدنه خارجی بود، اگه این فاصله میکرونی باشه چطوری مونتاژ میشه ؟؟ نقشه هاشو تو یکی از پست های تاپیک توربین گاز گذاشتم خب اینم میشه هنر مکانیک بازم دقیق نگاه میکنم شاید هم من اشتباه گفته باشم لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده