رفتن به مطلب

با WhatsApp از طریق گوشی خود اینترنتی اسمس بزنید !


ارسال های توصیه شده

whatsapp.jpg

WhatsApp در حقیقت یک مسنجر یا شبه مسنجر هست که ادعا می کند جایگزینی ایده آل برای اس ام اس است. این مسنجر بعد از نصب بر روی گوشی شما افرادی که در کانتکت گوشی‌تان این نرم افزار را نصب دارند، پیدا کرده و سپس شما می توانید در هر لحظه با آن افراد ارتباط متنی برقرار کنید. نکته مهم این اپلیکیشن ویژگی Push آن است که در واقع نیازی نیست که حتما برنامه در حال اجرا باشد و شما همیشه آماده به دریافت پیام از سوی دوستانتان هستید.

 

whatapp1.png

امکان انتقال عکس , فیلم , صدا , کانتکت های گوشی , مکان جغرافیایی و … از دیگر ویژگی های این مسنجر هست که تماما در محیطی شبیه به محیط مسیج گوشی شما انجام می گردد. این اپلیکیشن برای سیستم عامل های سیمبین ، بلک بری ، اندروید و iOS ارائه شده که می توانید از لینک های زیر دریافت کنید. بعد از نصب برنامه روی گوشی‌تان یوزر خود را ساخته و در صورت دلخواه شماره خود را وارد کرده تا دوستانتان به راحتی شما را از بین کانتکت لیست خود به عنوان دارنده این نرم افزار پیدا کنند. ضمنا برای استفاده از این برنامه نیاز به سیم کارت ندارید و تنها باید به اینترنت وصل باشید که می تواند به صورت وایرلس باشد. بنابرین دارندگان آی‌پاد نیز می توانند این برنامه را روی آی پاد خود نصب و با دوستانشان ارتباط برقرار کنند.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

 

منبع: imilad

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...