Atre Baroon 19624 ارسال شده در 15 فروردین، 2011 مصاحبه : گزارشگر : آقا ! دلیل شما برای ازدواج نکردن چیست ؟ آقای مجرد : چون برای ازدواج ، آزمایش اعتیاد لازم است . برای آزمایش هم یک نفر رو همراه آدم به دستشویی می فرستند و باید جلوی یارو ... کنم . منم خجالتـــــــــــــی !!! پی نوشت پیشنهادی برای افزایش ازدواج : اول اینکه اون 20 هزار تومن که برای آزمایش خون زوجین می گیرندو نگیرند و مجانی باشه . دوم:شما بگید! برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 4
hilda 13377 ارسال شده در 15 فروردین، 2011 دوم همون قبل از ازمایش زوج و زوجه های مناسب در اختیار بذارن.... دیگه قبل ازمایش علاف نشیم ... ازمایش که دادیم ور ش داریم بریم .... 3
asiabadboy 510 ارسال شده در 15 فروردین، 2011 مصاحبه : گزارشگر : آقا ! دلیل شما برای ازدواج نکردن چیست ؟ آقای مجرد : چون برای ازدواج ، آزمایش اعتیاد لازم است . برای آزمایش هم یک نفر رو همراه آدم به دستشویی می فرستند و باید جلوی یارو ... کنم . منم خجالتـــــــــــــی !!! پی نوشت پیشنهادی برای افزایش ازدواج : اول اینکه اون 20 هزار تومن که برای آزمایش خون زوجین می گیرندو نگیرند و مجانی باشه . دوم:شما بگید! اینجا مشکلو حل کردن .... دوربین مداربسته گذاشتن .... یارو تو مونیتور میبینه مستقیم بدون تاخیر .... 3
هوتن 15061 ارسال شده در 15 فروردین، 2011 مصاحبه : گزارشگر : آقا ! دلیل شما برای ازدواج نکردن چیست ؟ آقای مجرد : چون برای ازدواج ، آزمایش اعتیاد لازم است . برای آزمایش هم یک نفر رو همراه آدم به دستشویی می فرستند و باید جلوی یارو ... کنم . منم خجالتـــــــــــــی !!! پی نوشت پیشنهادی برای افزایش ازدواج : اول اینکه اون 20 هزار تومن که برای آزمایش خون زوجین می گیرندو نگیرند و مجانی باشه . دوم:شما بگید! برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام راست میگه خدا وکیلی یادمه وقتی رفتم ازمایش اونجا پر بود از راننده تریلی های سبیل کلفت چون اونهام برای تمدید دفترچه باید ازمایش اعتیاد بدن هی من میرفتم تو روم نمیشد ایناهم داد میزدن زود باش بچه سوسول واقعا خیلی سخته 5
hilda 13377 ارسال شده در 15 فروردین، 2011 راست میگه خدا وکیلی یادمه وقتی رفتم ازمایش اونجا پر بود از راننده تریلی های سبیل کلفت چون اونهام برای تمدید دفترچه باید ازمایش اعتیاد بدنهی من میرفتم تو روم نمیشد ایناهم داد میزدن زود باش بچه سوسول واقعا خیلی سخته بچه سوسول به شما بودن ؟ 2
هوتن 15061 ارسال شده در 15 فروردین، 2011 بچه سوسول به شما بودن ؟ اره خوب اون موقعها منم سن همین بچه سوسولای حالا بودم 3
شقایق31 40377 ارسال شده در 15 فروردین، 2011 راست میگه خدا وکیلی یادمه وقتی رفتم ازمایش اونجا پر بود از راننده تریلی های سبیل کلفت چون اونهام برای تمدید دفترچه باید ازمایش اعتیاد بدنهی من میرفتم تو روم نمیشد ایناهم داد میزدن زود باش بچه سوسول واقعا خیلی سخته ولی وحید تنها رفت من یادمه 2
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری