رفتن به مطلب

آُسیب شناسی جامعه ( موضوع : بالارفتن سن ازدواج )


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

مصاحبه :

گزارشگر : آقا ! دلیل شما برای ازدواج نکردن چیست ؟

آقای مجرد : چون برای ازدواج ، آزمایش اعتیاد لازم است . برای آزمایش هم یک نفر رو همراه آدم به دستشویی می فرستند و باید جلوی یارو ... کنم . منم خجالتـــــــــــــی !!!

:ws3:

پی نوشت پیشنهادی برای افزایش ازدواج : اول اینکه اون 20 هزار تومن که برای آزمایش خون زوجین می گیرندو نگیرند و مجانی باشه .

 

 

 

دوم:شما بگید! :w02:

 

 

 

 

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  • Like 4
ارسال شده در

دوم همون قبل از ازمایش زوج و زوجه های مناسب در اختیار بذارن....

دیگه قبل ازمایش علاف نشیم ...

ازمایش که دادیم ور ش داریم بریم ....:ws3:

  • Like 3
ارسال شده در

مصاحبه :

 

گزارشگر : آقا ! دلیل شما برای ازدواج نکردن چیست ؟

 

آقای مجرد : چون برای ازدواج ، آزمایش اعتیاد لازم است . برای آزمایش هم یک نفر رو همراه آدم به دستشویی می فرستند و باید جلوی یارو ... کنم . منم خجالتـــــــــــــی !!!

 

:ws3:

 

پی نوشت پیشنهادی برای افزایش ازدواج : اول اینکه اون 20 هزار تومن که برای آزمایش خون زوجین می گیرندو نگیرند و مجانی باشه .

 

 

 

دوم:شما بگید!

:w02:

 

اینجا مشکلو حل کردن .... دوربین مداربسته گذاشتن .... یارو تو مونیتور میبینه مستقیم بدون تاخیر .... :banel_smiley_4:

  • Like 3
ارسال شده در

مصاحبه :

 

گزارشگر : آقا ! دلیل شما برای ازدواج نکردن چیست ؟

 

آقای مجرد : چون برای ازدواج ، آزمایش اعتیاد لازم است . برای آزمایش هم یک نفر رو همراه آدم به دستشویی می فرستند و باید جلوی یارو ... کنم . منم خجالتـــــــــــــی !!!

 

:ws3:

 

پی نوشت پیشنهادی برای افزایش ازدواج : اول اینکه اون 20 هزار تومن که برای آزمایش خون زوجین می گیرندو نگیرند و مجانی باشه .

 

 

 

دوم:شما بگید!

:w02:

 

 

 

 

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

راست میگه خدا وکیلی یادمه وقتی رفتم ازمایش اونجا پر بود از راننده تریلی های سبیل کلفت چون اونهام برای تمدید دفترچه باید ازمایش اعتیاد بدن

هی من میرفتم تو روم نمیشد ایناهم داد میزدن زود باش بچه سوسول

واقعا خیلی سخته

  • Like 5
ارسال شده در
راست میگه خدا وکیلی یادمه وقتی رفتم ازمایش اونجا پر بود از راننده تریلی های سبیل کلفت چون اونهام برای تمدید دفترچه باید ازمایش اعتیاد بدن

هی من میرفتم تو روم نمیشد ایناهم داد میزدن زود باش بچه سوسول

واقعا خیلی سخته

بچه سوسول به شما بودن ؟ :w02:

  • Like 2
ارسال شده در
بچه سوسول به شما بودن ؟ :w02:

اره خوب اون موقعها منم سن همین بچه سوسولای حالا بودم:ws3:

  • Like 3
ارسال شده در
راست میگه خدا وکیلی یادمه وقتی رفتم ازمایش اونجا پر بود از راننده تریلی های سبیل کلفت چون اونهام برای تمدید دفترچه باید ازمایش اعتیاد بدن

هی من میرفتم تو روم نمیشد ایناهم داد میزدن زود باش بچه سوسول

واقعا خیلی سخته

 

ولی وحید تنها رفت من یادمه:ws3:

  • Like 2

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...