رفتن به مطلب

محبوب ترين گوشي و نرم افزار نوكيا در سال 2010 مشخص شد


ارسال های توصیه شده

NokiaN8AB.png

 

طبق يك نظرسنجي انجام گرفته در اواخر سال 2010 در

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
در خصوص انتخاب "بهترين گوشي و نرم افزار سال 2010" ترتيب داده بود نوكيا N8 و Angry Birds توانستند به ترتيب عناوين محبوب ترين گوشي و نرم افزار را در سالي كه گذشت بدست آورند.

 

PollResults-BestProduct2010Key.png

براساس نتايج بدست آمده گوشي نوكياN8 با بيش از 62 درصد آراء در صدر بهترين گوشي هاي سال 2010 جاي گرفته است. بي شك دوربين 12 مگاپيكسلي و همچنين بدنه آلومينيومي به همراه امكان استفاده از سه صفحه نمايش در اين گوشي از مهمترين دلايل محبوبيت آن به شمار مي رود. جايگاه بعدي نيز در اين فهرست متعلق به گوشي نوكياE7 است. با وجودي كه اين گوشي هنوز وارد بازار نشده ولي توانست بعد از نوكياN8 از سوي 12 درصد مصرف كنندگان به عنوان دومين گوشي محبوب سال 2010 انتخاب شود.

 

 

PollResults-BestApp2010Key.png

بيش از يك سوم مصرف كنندگان نيز در هنگام انتخاب بهترين نرم افزار به Angry Birds راي دادند. اين نرم افزار با ويژگي هاي جالب و منحصر به فرد خود با 31 درصد آراء توانست عنوان نخست را در فهرست بهترين هاي سال 2010 به خود اختصاص دهد. دومين نرم افزار محبوب نيز متعلق به Nokia Panorama است. اين نرم افزار به كاربران اين امكان را مي دهد تا با گوشي خود چشم اندازهايي خلاقانه و زيبا به وجود آورند.

منبع: ایستنا

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...