Avenger 19334 ارسال شده در 10 فروردین، 2011 نكته هايي كه آقايان بايد بياموزند ! مدتي را با همسرتان سپري كنيد تا بفهميد چه چيزي باعث ناراحتي و آزار او شده است. ******** اوقاتي را با همسرتان به تنهايي و بدون حضور فرزندانتان سپر كنيد. ******** آنچه كه همسر يا مادرتان به شما مي گويند،حتماً حقيقت محض نيست.به صحبت هاي طرف ديگر هم گوش دهيد و خودتان در مورد درستي آن تصميم بگيريد. ******** خانوادة همسر گياهان حساس و آسيب پذير هستند، آنها نياز به اين دارند كه با دقت و توجه بسيار، آبياري و رسيدگي شوند. ******** بدون توجه به اين كه مقصر كيست و تقصير چه كسي است، در هر اختلاف نظر و مرافعه اي با خانوادة همسرتان را بگوييد:« از اين كه شما را ناراحت كردم، متأسفم.» ******** اگر مي خواهيد براي يك ماه واقعاً خوشبخت باشيد،ازدواج كنيد، چرا كه پس از آن تازه مشكلات اصلي زندگي مشتركتان آغاز مي شود. ******** محبت و عشق ورزيدن به ديگران هرگز بي اجر و مزد و بدون نتيجه نمي ماند. ******** چنانچه همسرتان لباس نو و جديدي پوشيده، حتماً در مورد لباسش اظهار نظ ركنيد و از آن تعريف كنيد، چرا كه اين موضوع براي خانم ها بسيار حائز اهميت است. ******** زماني كه در خانه هستيد، تنها بر روي آنچه كه انجام مي دهيد توجه و تمركز كنيد، نه بر روي مشكلات و گرفتاري هاي كاري و شغلي تان. كاري كه از انجام آن هراس داريد را انجام دهيد، چرا كه اين باعث از بين رفتن ترستان مي شود. ******** خود و ديگران را ببخشيد. ******** صبر يك حسن محسوب مي شود. ******** سكوت بهترين و كامل ترين علامت سرزنش و نكوهش است. ******* دانستن اينكه چگونه صبور باشيد، يكي از بزرگترين راه هاي موفقيت است. ******** ناخشنودي و ناراحتي اغلب از مقايسه به وجود مي آيد. ******** براي اين كه تربيت زني را محك بزنيد، رفتار او را در حين دعوا و مرافه نظاره كنيد. ******** انتظار نداشته باشيد كه زندگي عادل و منصف باشد. ******** اگر به دنبال نكات و مسائل مثبت در زندگي بگرديد، آنها را خواهيد يافت. ******** دلسوزي و همدردي هرگز بيهوده نيست، به غير از زماني كه شما آن را در مورد خودتان به كار مي بريد. ******** راحت ترين كسي را كه مي توانيد فريب دهيد، خودتان هستيد. 5
شقایق31 40377 ارسال شده در 10 فروردین، 2011 صبر يك حسن محسوب مي شود.******** سكوت بهترين و كامل ترين علامت سرزنش و نكوهش است./QUOTE] من رو این دو تا خیلی تمرین کردم تا حدودی هم موفخ شدم 2
Nightingale 10531 ارسال شده در 10 فروردین، 2011 بدون توجه به اين كه مقصر كيست و تقصير چه كسي است، در هر اختلاف نظر و مرافعه اي با خانوادة همسرتان را بگوييد:« از اين كه شما را ناراحت كردم، متأسفم.» نکته مهمی بود ......... 1
Avenger 19334 مالک ارسال شده در 10 فروردین، 2011 نکته مهمی بود ......... اره مخصوصا درباره شما خانوما که همش باهم مشکل دارید عروس مادر شوهر و خواهر شوهرو این حرفا:w16:
ارسال های توصیه شده