Atishpare_Shahi 1736 ارسال شده در 5 فروردین، 2011 زنی با سر و صورت کبود و زخمی سراغ دکتر روانشناس میره .. دکتر می پرسه : چه اتفاقی افتاده؟ خانم در جواب میگه: دکتر، دیگه نمی دونم چکار کنم. هر وقت شوهرم عصبانی و ناراحت میاد خونه، منو زیر مشت و لگد له می کنه و عصبانیتش رو سر من خالی می کنه !!! دکتر گفت: خب دوای دردت پیش منه : هر وقت شوهرت عصبانی و ناراحت اومد خونه، یه فنجون چای سبز بردار و شروع کن به قرقره کردن. و این کار رو ادامه بده. دو هفته بعد،اون خانم با ظاهری سالم و سرزنده پیش دکتر برگشت !!! خانم گفت: دکتر، پیشنهادتون فوق العاده بود. هر بار شوهرم عصبانی و ناراحت اومد خونه، من شروع کردم به قرقره کردن چای و شوهرم دیگه به من کاری نداشت!!! دکتر گفت: میبینی؟! اگه جلوی زبونت رو بگیری خیلی چیزا خود به خود حل میشن ! 8
Avenger 19334 ارسال شده در 5 فروردین، 2011 زنی با سر و صورت کبود و زخمی سراغ دکتر روانشناس میره ..دکتر می پرسه : چه اتفاقی افتاده؟ خانم در جواب میگه: دکتر، دیگه نمی دونم چکار کنم. هر وقت شوهرم عصبانی و ناراحت میاد خونه، منو زیر مشت و لگد له می کنه و عصبانیتش رو سر من خالی می کنه !!! دکتر گفت: خب دوای دردت پیش منه : هر وقت شوهرت عصبانی و ناراحت اومد خونه، یه فنجون چای سبز بردار و شروع کن به قرقره کردن. و این کار رو ادامه بده. دو هفته بعد،اون خانم با ظاهری سالم و سرزنده پیش دکتر برگشت !!! خانم گفت: دکتر، پیشنهادتون فوق العاده بود. هر بار شوهرم عصبانی و ناراحت اومد خونه، من شروع کردم به قرقره کردن چای و شوهرم دیگه به من کاری نداشت!!! دکتر گفت: میبینی؟! اگه جلوی زبونت رو بگیری خیلی چیزا خود به خود حل میشن ! خب خدا رو شکر یکی از خانوما اعتراف کرد ایشالا بقیشونم بیان اعتراف کنن 5
Atishpare_Shahi 1736 مالک ارسال شده در 5 فروردین، 2011 خب خدا رو شکر یکی از خانوما اعتراف کرد ایشالا بقیشونم بیان اعتراف کنن حالا شما دیگه نیا سواستفاده نکن دیگه :viannen_38: 3
asal sadra 3752 ارسال شده در 5 فروردین، 2011 حالا شما دیگه نیا سواستفاده نکن دیگه :viannen_38: بشه این چه جمله ای که نبشتی .. :w00: پ.ن: این ممد معلوم نیس چی رفته بالای شکلکا گذاشته :icon_pf (34):) 3
Atishpare_Shahi 1736 مالک ارسال شده در 5 فروردین، 2011 بشه این چه جمله ای که نبشتی .. :w00: پ.ن: این ممد معلوم نیس چی رفته بالای شکلکا گذاشته :icon_pf (34):) :banel_smiley_52::banel_smiley_52::banel_smiley_52: خوب حالا چرا دعوام میکنی؟؟؟ 3
پارسیاتیدا 415 ارسال شده در 5 فروردین، 2011 خودزني در حد لكسوز 6 سیلندر - 3000 سی سی - 24 سوپاپ - 6 دنده اتوماتیک 224 اسب بخار امکانات ترمز abs - کنترل هوشمند پدال گاز - - سیستم کمکی ترمز - سیستم توزیع نیروی ترمز - esp- کنترل هرزگردی - ترمزهای دیسکی جلو و عقب - رینگ 17 اینچی ...!! 3
asal sadra 3752 ارسال شده در 5 فروردین، 2011 خودزني در حد لكسوز 6 سیلندر - 3000 سی سی - 24 سوپاپ - 6 دنده اتوماتیک 224 اسب بخار امکانات ترمز abs - کنترل هوشمند پدال گاز - - سیستم کمکی ترمز - سیستم توزیع نیروی ترمز - esp- کنترل هرزگردی - ترمزهای دیسکی جلو و عقب - رینگ 17 اینچی ...!! حرص نخور نمیدونم چرا همه از زنا انتظار دارن هرکی قاطی بود هرچی خواس بگه اونم جواب ندن 3
Atishpare_Shahi 1736 مالک ارسال شده در 5 فروردین، 2011 خودزني در حد لكسوز 6 سیلندر - 3000 سی سی - 24 سوپاپ - 6 دنده اتوماتیک 224 اسب بخار امکانات ترمز abs - کنترل هوشمند پدال گاز - - سیستم کمکی ترمز - سیستم توزیع نیروی ترمز - esp- کنترل هرزگردی - ترمزهای دیسکی جلو و عقب - رینگ 17 اینچی ...!! تو خودتو حرص نده :banel_smiley_52: حرص نخور نمیدونم چرا همه از زنا انتظار دارن هرکی قاطی بود هرچی خواس بگه اونم جواب ندن بس که ما خانوما مظلومیم :banel_smiley_52: 3
Avenger 19334 ارسال شده در 5 فروردین، 2011 تو خودتو حرص نده :banel_smiley_52: بس که ما خانوما مظلومیم :banel_smiley_52: :ws47: 3
پارسیاتیدا 415 ارسال شده در 5 فروردین، 2011 حرص نخور تو خودتو حرص نده :banel_smiley_52: بس که ما خانوما مظلومیم :banel_smiley_52: نميذاريد آخه. 3
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری