رفتن به مطلب

خانم ساکت !!!


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

زنی با سر و صورت کبود و زخمی سراغ دکتر روانشناس میره ..

دکتر می پرسه : چه اتفاقی افتاده؟

خانم در جواب میگه: دکتر، دیگه نمی دونم چکار کنم. هر وقت شوهرم عصبانی و ناراحت میاد خونه، منو زیر مشت و لگد له می کنه و عصبانیتش رو سر من خالی می کنه !!!

دکتر گفت: خب دوای دردت پیش منه : هر وقت شوهرت عصبانی و ناراحت اومد خونه، یه فنجون چای سبز بردار و شروع کن به قرقره کردن. و این کار رو ادامه بده.

دو هفته بعد،اون خانم با ظاهری سالم و سرزنده پیش دکتر برگشت !!!

خانم گفت: دکتر، پیشنهادتون فوق العاده بود. هر بار شوهرم عصبانی و ناراحت اومد خونه، من شروع کردم به قرقره کردن چای و شوهرم دیگه به من کاری نداشت!!!

دکتر گفت: میبینی؟! اگه جلوی زبونت رو بگیری خیلی چیزا خود به خود حل میشن !

  • Like 8
ارسال شده در
زنی با سر و صورت کبود و زخمی سراغ دکتر روانشناس میره ..

دکتر می پرسه : چه اتفاقی افتاده؟

خانم در جواب میگه: دکتر، دیگه نمی دونم چکار کنم. هر وقت شوهرم عصبانی و ناراحت میاد خونه، منو زیر مشت و لگد له می کنه و عصبانیتش رو سر من خالی می کنه !!!

دکتر گفت: خب دوای دردت پیش منه : هر وقت شوهرت عصبانی و ناراحت اومد خونه، یه فنجون چای سبز بردار و شروع کن به قرقره کردن. و این کار رو ادامه بده.

دو هفته بعد،اون خانم با ظاهری سالم و سرزنده پیش دکتر برگشت !!!

خانم گفت: دکتر، پیشنهادتون فوق العاده بود. هر بار شوهرم عصبانی و ناراحت اومد خونه، من شروع کردم به قرقره کردن چای و شوهرم دیگه به من کاری نداشت!!!

دکتر گفت: میبینی؟! اگه جلوی زبونت رو بگیری خیلی چیزا خود به خود حل میشن !

 

خب خدا رو شکر یکی از خانوما اعتراف کرد

ایشالا بقیشونم بیان اعتراف کنن

  • Like 5
ارسال شده در
خب خدا رو شکر یکی از خانوما اعتراف کرد

ایشالا بقیشونم بیان اعتراف کنن

 

حالا شما دیگه نیا سواستفاده نکن دیگه :viannen_38:

  • Like 3
ارسال شده در
حالا شما دیگه نیا سواستفاده نکن دیگه :viannen_38:

بشه این چه جمله ای که نبشتی .. :w00:

 

 

 

 

 

 

پ.ن: این ممد معلوم نیس چی رفته بالای شکلکا گذاشته :icon_pf (34):)

  • Like 3
ارسال شده در
بشه این چه جمله ای که نبشتی .. :w00:

 

 

 

 

 

 

پ.ن: این ممد معلوم نیس چی رفته بالای شکلکا گذاشته :icon_pf (34):)

 

 

:banel_smiley_52::banel_smiley_52::banel_smiley_52:

 

خوب حالا چرا دعوام میکنی؟؟؟

  • Like 3
ارسال شده در

خودزني در حد لكسوز 6 سیلندر - 3000 سی سی - 24 سوپاپ - 6 دنده اتوماتیک 224 اسب بخار امکانات ترمز abs - کنترل هوشمند پدال گاز - - سیستم کمکی ترمز - سیستم توزیع نیروی ترمز - esp- کنترل هرزگردی - ترمزهای دیسکی جلو و عقب - رینگ 17 اینچی ...!!

  • Like 3
ارسال شده در
خودزني در حد لكسوز 6 سیلندر - 3000 سی سی - 24 سوپاپ - 6 دنده اتوماتیک 224 اسب بخار امکانات ترمز abs - کنترل هوشمند پدال گاز - - سیستم کمکی ترمز - سیستم توزیع نیروی ترمز - esp- کنترل هرزگردی - ترمزهای دیسکی جلو و عقب - رینگ 17 اینچی ...!!

 

حرص نخور :w02:

 

 

نمیدونم چرا همه از زنا انتظار دارن هرکی قاطی بود هرچی خواس بگه اونم جواب ندن hanghead.gif

  • Like 3
ارسال شده در
خودزني در حد لكسوز 6 سیلندر - 3000 سی سی - 24 سوپاپ - 6 دنده اتوماتیک 224 اسب بخار امکانات ترمز abs - کنترل هوشمند پدال گاز - - سیستم کمکی ترمز - سیستم توزیع نیروی ترمز - esp- کنترل هرزگردی - ترمزهای دیسکی جلو و عقب - رینگ 17 اینچی ...!!

 

تو خودتو حرص نده :banel_smiley_52:

 

حرص نخور :w02:

 

 

نمیدونم چرا همه از زنا انتظار دارن هرکی قاطی بود هرچی خواس بگه اونم جواب ندن hanghead.gif

 

بس که ما خانوما مظلومیم :banel_smiley_52:

  • Like 3
ارسال شده در
تو خودتو حرص نده :banel_smiley_52:

 

 

 

بس که ما خانوما مظلومیم :banel_smiley_52:

:ws47::ws47::ws47:

  • Like 3
ارسال شده در
:ws47::ws47::ws47:

یکی مدیر ارشد شقایق بانو را صدا کنه:w00:

  • Like 1
ارسال شده در
:ws47::ws47::ws47:

 

نخند :vahidrk:

  • Like 1
ارسال شده در
حرص نخور :w02:

 

 

تو خودتو حرص نده :banel_smiley_52:

 

 

 

بس که ما خانوما مظلومیم :banel_smiley_52:

نميذاريد آخه. :ws3:

  • Like 3
ارسال شده در

ايول ايول

  • Like 1

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...