رفتن به مطلب

معرفی آخرین گوشی‌های هوشمند lg


Fahim

ارسال های توصیه شده

ICTna.ir - شرکت LG که این روزها خود را از مدعیان بزرگ بازار جهانی تلفن‌همراه معرفی کرده است، در نظر دارد در نمایشگاه CES 2011 دو گوشی هوشمند جدید را با آخرین امکانات مورد نیاز کاربران معرفی کند.

 

به گزارش گروه ترجمه آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) این دو گوشی هوشمند Optimus Black و Revolution دارند که علاوه بر داشتن ظاهر زیبا، به امکانات کاربردی و قابلیت‌های متفاوت مجهز شده‌اند.

 

گوشی Optimus Black که به صورت بسیار باریک طراحی شده، یکی از باکیفیت‌ترین نمایشگرهای تلفن‌های همراه را در خود جا داده است. در این گوشی یک نمایشگر لمسی 4 اینچی وجود دارد و ضخامت این محصول 2/9 میلیمتر اعلام شده است که البته هنوز مشخصات بیشتر این گوشی هوشمند مشخص نیست.

 

گوشی هوشمند Revolution شرکت LG نیز برای کاربران اینترنتی مفید است و امکان ارتباط به شبکه پیشرفته LTE را برای آن‌ها فراهم می‌کند و اتصال به اینترنت پرسرعت مبتنی بر شبکه بی‌سیم 4G را فراهم می‌آورد. لازم به ذکر است، خدمات 4G هم‌اکنون در اختیار کاربران آمریکایی قرار می‌گیرند که قرار است در آینده نزدیک دیگر کاربران نیز به آن‌ها دسترسی پیدا کنند.

 

شرکت LG در نظر دارد علاوه بر این دو گوشی هوشمند یک فوق‌گوشی موسوم به Optimus 2X که به پردازنده دوهسته‌ای Tegra 2 ساخت شرکت Nvidia مجهز شده است را نیز معرفی کرده و آن را در سال 2011 روانه بازار کند.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...