رفتن به مطلب

اركستر سمفونيك تهران به روي صحنه مي رود


ارسال های توصیه شده

به مناسبت اربعين حسيني:

اركستر سمفونيك تهران به روي صحنه مي رود

102359774_orig_resize_2.jpg

اركستر سمفونيك تهران به رهبري 'نادر مرتضي‌پور' از يكم تا سوم بهمن ماه سال جاري به اجراي برنامه ويژه‌اي به مناسبت اربعين حسيني در تالار وحدت مي‌پردازد.

به گزارش خبرنگار فرهنگي ايرنا ، تمرين هاي اركستر سمفونيك از ابتداي هفته آينده در تالار رودكي و با حضور 'مرتضي پور' آغاز مي‌شود.

روابط عمومي انجمن موسيقي روزدوشنبه اعلام كرد كه به مناسبت اربعين حسيني اركستر سمفونيك تهران ويژه برنامه اي را به مدت سه روز در تالار وحدت بنياد فرهنگي هنري رودكي اجرا خواهد كرد.

آخرين اجراي اركستر سمفونيك تهران، در آذر ماه به رهبري 'درك گليسون'، رهبر مهمان ايرلندي برگزار و با استقبال چشمگير علاقه‌مندان روبرو شد كه اساتيد حوزه موسيقي نيز به تجليل از آن پرداختند.

' نادر مرتضي‌پور' آبان امسال نيز به عنوان رهبر ميهمان اركستر سمفونيك تهران، با اين اركستر به اجراي موسيقي فيلم محمد رسول الله (ص) ساخته' موريس‌ژار' در همايش روز جهاني فلسفه و هفته فرهنگي جمهوري اسلامي ايران در قطر، پرداخته بود.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...