Hossein.T 22596 ارسال شده در 30 اسفند، 2010 در روزگار گذشته مردی بود که کفن مردگان می دزدید و نان زن و فرزند خویش می داد و عمری به این کار مشغول بود و همه این سالها، به لعنت خلق گرفتار! در بستر مرگ فرزند را صدا کرد که فرزندم، من عمری به این کار مشغول بودم و سالهاست که به لعنت خلق گرفتارم ، بیا و بعد از من تو کاری کن که آمرزشی باشد برای پدرت. پدر مُرد و پسر چندی بعد شغل پدر را دنبال کرد. با این تفاوت که کفن مردگان را که می دزدید هیچ، با آنها آن می کرد، که ذکرش در اینجا جایز نیست ! مردم انگشت به دهن جملگی می گفتند که : خدا پدرش را بیامرزد که فقط کفن می دزدید ، اینکه هم کفن می دزدد وهم .... ! و پسر خوشحال که وصیت پدر را بجای آورده است . بقول مرحوم عمران صلاحی، (نقل قول از ابراهیم نبوی) حالا حکایت ماست، در این مرز پر گهر هر که بر مسندی می نشیند خلق الله باید پدر بیامرزی برای فرد رفته بگویند 9
spow 44202 ارسال شده در 30 اسفند، 2010 هزار بار هم که این داستان برام تکرار بشه همیشه حرفاش نو هست متاسفانه همیشه بستر سازگاری با این حرف تو جامعه ما پیدا میشه 5
Avenger 19334 ارسال شده در 30 اسفند، 2010 با این حساب خدا بدادمون برسه با بعدی چی کار کنیم سلام داش هوتن خوبی حمید خان 2
هوتن 15061 ارسال شده در 30 اسفند، 2010 سلام داش هوتن خوبی حمید خان مخلصم وحید جان .............الحمداله بد نیست روزگار به یمن یارانه ها خوبه 2
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری