رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

حتماً براي شما هم پيش آمده است كه بخواهيد فايلي را به فرمت ديگري تغيير دهيد.مثلاً فايل word خود را به pdf تبديل كنيد؛ يا فايل pdf خود را به عكس تبديل كنيد؛ يا عكس bmp خود را به jpg تبديل كنيد؛ يا اصلاً فيلم‌هاي خود را از avi به mp4 تبديل كنيد تا روي گوشي خود تماشا كنيد… قطعاً مثال‌هاي زيادي براي انواع تبديل‌هاي مختلف وجود دارد.

معمولاً بيشتر ما از يك يا چند نرم‌افزار تخصصي براي هر تبديل خاص استفاده مي‌كنيم. اما تصور كنيد يك نرم‌افزار همه‌فن‌حريف وجود داشت كه فايل خود را به خورد آن مي‌داديم و فايل دلخواه خود را تحويل مي‌گرفتيم. البته در دنياي نرم‌افزارهاي دسكتاپ، چنين چيزي خيلي بعيد است اما در دنياي سرويس‌هاي آنلاين واقعاً چنين چيزي وجود دارد. اسم اين سرويس آنلاين zamzar است.

سرويس آنلاين zamzar براي تبديل انواع فايل‌ها

 

سرويس آنلاين zamzar مي‌تواند انواع اسناد، فايل‌هاي موسيقي، ويدئوها، عكس‌ها، كتاب‌هاي الكترونيكي، فايل‌هاي فشرده و حتي نقشه‌هاي autocad را به انواع دلخواهي از فايل‌ها تبديل كند. حتي اخيراً امكان تبديل فايل‌هاي متني به mp3 هم در اين سرويس گنجانده شده است.

 

 

zamzar-logo.jpg

 

 

اول مي‌خواستم برخي از تبديل‌هاي مهم‌تر را در اينجا ذكر كنم ولي آنقدر تعداد آنها زياد است كه بهتر است خودتان به بخش

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
در سايت آنها برويد و ببينيد كه بيش از ۸۰۰ نوع تبديل مختلف در دسترس شما قرار مي‌دهد. خلاصه آنكه در zamzar، از شير مرغ تا جان آدميزاد فراهم است!

نحوه استفاده از سرويس آنلاين zamzar

 

براي استفاده از سرويس آنلاين zamzar، فقط كافي است يك مرورگر اينترنت و يك اتصال اينترنت داشته باشيد تا بتوانيد از خدمات اين سرويس به طور رايگان بهره‌مند شويد! بنابراين ابتدا وارد سايت

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
شويد و سپس گام‌هاي زير را كه در شكل هم نشان داده شده است دنبال كنيد:

 

 

zamzar-screenshot.jpg

 

 

  1. فايل مورد نظر خود را آپلود كنيد. البته اگر فايل مورد نظرتان روي اينترنت است مي‌توانيد با كليك روي لينك URL كه در تصوير بالا هم نشان داده شده است، آدرس اينترنتي آن فايل را وارد كنيد.
  2. حالا zamzar وارد عمل مي‌شود و فرمت كنوني فايل شما را تشخيص مي‌دهد. سپس بر اين اساس، به شما اعلام مي‌كند كه اين فايل را به چه فرمت‌هايي مي‌توانيد تبديل كنيد. شما هم فرمت مقصد را انتخاب مي‌كنيد.
  3. حالا ايميل خود را وارد كنيد تا لينك دانلود فايل تبديل‌شده از آن طريق براي شما فرستاده شود.
  4. دكمه convert را بزنيد!

تمام شد. حالا zamzar پس از اينكه تبديل را انجام داد، يك لينك دانلود به ايميل شما خواهد فرستاد تا فايل خودتان را كه به فرمت دلخواهتان تبديل شده است از آنجا دانلود كنيد!

 

 

**************

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...