رفتن به مطلب

گران قیمت ترین اگزتیک پت دنیا !


ارسال های توصیه شده

امروزه بسیاری از مردم در سطح زمین از اگزتیک پت به عنوان حیوان خانگی خود استفاده می کنند . از رتیل و مارمولک و مورچه گرفته تا پرندگان شکاری بزرگ . آیا شما می دانید گران قیمت ترین اگزتیک پت دنیا چیست ؟ آیا شما باور خواهید کرد که این موجود یک گربه است ؟!

نه ، نه از آن نوع گربه هایی که شما به صورت روزانه در خانه و محلهء خود می بینید ، بلکه یک توله شیر سفید ! این جانور که گونه ای بسیار کم یاب از شیر آفریقایی است به علت یک اختلال ژنتیکی به این رنگ در میاید . به علت رنگ سفید پوشش خود در بیشه زارها به راحتی شکار می شوند و از همین روی آخرین سرشماری در سال 2004 نشان داد فقط 300 تا از این شیرها در سراسر جهان باقی مانده .

گرچه نگهداری از حیوانات وحشی به عنوان pet در بسیاری از کشورهای جهان غیرقانونی و عملی خلاف تلقی می شود ، ولی افراد بسیار ثروتمند با توجه به نفوذ خاص خود و فرار از قانون ، به راه های مختلف این جانوران را برای خود حاصل می کنند . توله شیر سفید حدودا 150.000 دلار معامله می شود و این تازه در شرایطی است که بتوان یک توله شیر سفید را برای خرید یافت .

 

 

expensive-pet-exotic.jpg

 

white_lion.jpg

 

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...