CodePlus 15426 اشتراک گذاری ارسال شده در 6 دی، ۱۳۸۹ سلام ... توی این تاپیک سئوالات و مشکلات خودتون رو مطرح کنید .. در حد توان پاسخ گو هستم .. 8 لینک به دیدگاه
0 CodePlus 15426 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 6 دی، ۱۳۸۹ خب .. دوستی سئوال کرده بودن که : چطوری جای بازشو(در یا پنجره ) را در داخل دیوار در مکس خالی می کنند؟ اینکار خیلی راحته .... بعد از اینکه دیوار خودتونو کشیدین .. درب یا پنجره رو انتخاب کنید .. روی ابزار Snaps toggle (آهن ربا)راست کلیک کنید .. گزینه Edge/segment رو فعال کنید .. حالا درب خودتونو با عرض دلخواه و دقیقا به ضخامت دیوار رسم کنید .. بکشید تا ارتفاع هم ایجاد بشه .. حذف دیوار از حجم درب .. خودکار انجام میشه .. 5 لینک به دیدگاه
0 Construction 4752 اشتراک گذاری ارسال شده در 6 دی، ۱۳۸۹ مرسی پسر ولی نشد بیشتر توضیح میدی بصورت مرحله به مرحله آخه من تازه دارم دوره مکس می گذرونم:w410: 3 لینک به دیدگاه
0 CodePlus 15426 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 6 دی، ۱۳۸۹ مرسی پسرولی نشد بیشتر توضیح میدی بصورت مرحله به مرحله آخه من تازه دارم دوره مکس می گذرونم:w410: ببین عزیز .. خیلی راحته ............... دیوار بکش (حتما دیوار پانل Create قسمت Geometry و aec extended)بعد اون ابزار آهن ربا رو برای Edge و segment فعال کن .. (تا کنج ها رو جذب کنه و درب صاف و اندازه دربیاد ) بعد مطمئن شو ابزار آهن ربا روشن باشه.. اونوقت تو جائی که قراره درب باشه .. کلیک کن و بکش تا درب ایجاد شه (با 3 حرکت )دیوار بصورت خودکار از درب کم میشه .. احتیاج نیست کاری کنی .. 5 لینک به دیدگاه
0 Construction 4752 اشتراک گذاری ارسال شده در 7 دی، ۱۳۸۹ مرسی حالا شد ترسیدم چرا آواتارت را تغییر دادی برای رسم line اگر شیف را بگیریم خط بصورت مستقیم رسم میشه حالا اگر بخواهیم wall را بصورت مستقیم بکشیم باید چکار کنیم؟ 5 لینک به دیدگاه
0 CodePlus 15426 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 7 دی، ۱۳۸۹ مرسیحالا شد ترسیدم چرا آواتارت را تغییر دادی برای رسم line اگر شیف را بگیریم خط بصورت مستقیم رسم میشه حالا اگر بخواهیم wall را بصورت مستقیم بکشیم باید چکار کنیم؟ خیلی راحت .............. رو همون ابزار آهن ربا راست کلیک کن ... اینار Grid points رو تیک بزن .. بعد ببندشو ابزارو روشن کن و در حالت دوبعدی قرارش بده در نمای Top وقتی دیوار بکشی .. خودش Grid ها رو جذب میکنه.. 6 لینک به دیدگاه
0 partow 25305 اشتراک گذاری ارسال شده در 8 دی، ۱۳۸۹ خب ... همانطور که بهتون گفته بودم ...... وقتی Vray رو نصب کردم در منوی Create چیزی ندیدم ولی وقتی کلیک راست می کنم ... :JC_thinking: این Vray هایی که نوشته ربطی به وی ری هایی که شما گفتی داره؟ 5 لینک به دیدگاه
0 CodePlus 15426 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 8 دی، ۱۳۸۹ خب ... همانطور که بهتون گفته بودم ...... وقتی Vray رو نصب کردم در منوی Create چیزی ندیدم ولی وقتی کلیک راست می کنم ... :JC_thinking: این Vray هایی که نوشته ربطی به وی ری هایی که شما گفتی داره؟ آها .................... خب مسیر درستو نرفتی ... ببین ... دنبال وی ری باید توی پانل Create بگردی نه منوش .. به این شکل نورهای وی ری بعد F10 رو بزن تا پنجره رندر باز بشه .. از مسیر مشخص شده .. رندرسازتو به وی ری تغئیر بده تا مواد ویراستار ماده هم تغئیر کنن .. حالا M رو بزن .... تا ویراستار ماده باز بشه ... اینم مسیر موادی که گفتم .. 5 لینک به دیدگاه
0 partow 25305 اشتراک گذاری ارسال شده در 8 دی، ۱۳۸۹ آفرین ... همین مراحل رو انجام دادم ... مرسی ... :flowerysmile: 2 لینک به دیدگاه
0 pooran.mehr 6294 اشتراک گذاری ارسال شده در 11 دی، ۱۳۸۹ salam mishe ye amoozesh dar morede rpc bezarin az aval tarigheye nasb va estefadash va aslan in ke chi hast va be che dardi mikhore 3 لینک به دیدگاه
0 CodePlus 15426 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 12 دی، ۱۳۸۹ salam mishe ye amoozesh dar morede rpc bezarin az aval tarigheye nasb va estefadash va aslan in ke chi hast va be che dardi mikhore البته Rpc به درد من جماعت نمیخوره .... پلاگینی هست از درخت و ماشین و آدم و اینا ... بصورت 2 بعدی .. بیشتر برای شلوغ کردن صحنه بکار میره ... واسه معماراست .. میگردم برات 4 لینک به دیدگاه
0 Construction 4752 اشتراک گذاری ارسال شده در 12 دی، ۱۳۸۹ حمید خان سلام بعضی از دکمه های نوار ابزار Main برای من نمایش داده نمیشه باید چکار کنم؟ .......................................................................... در صورتی که بخواهیم یک پلان را از اتوکد به مکس ایمپورت کنیم چه نکاتی را باید در اتوکد برای آن فایل رعایت کرده باشیم؟ 3 لینک به دیدگاه
0 CodePlus 15426 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 12 دی، ۱۳۸۹ حمید خان سلامبعضی از دکمه های نوار ابزار Main برای من نمایش داده نمیشه باید چکار کنم؟ .......................................................................... در صورتی که بخواهیم یک پلان را از اتوکد به مکس ایمپورت کنیم چه نکاتی را باید در اتوکد برای آن فایل رعایت کرده باشیم؟ سلام .. اولا .. اگه تولبارت ادامه داره و نمیتونی ببینیشون .. موسو که ببری زیر تولبار .. به شکل 1 کف دست درمیاد که میتونی تولبارو حرکت بدی ولی اگه نه .. میتونی روش راست کلیک کنی و گزینه Customize رو انتخاب کنی و هر چی رو که خواستی بگیری بکشی هر جای تولبار که خواستی .. دوما .. من معمار نیستم ولی معمارارو دوست دارم ! ..نکاتو نمیدونم .. تنها کاری که من با کد کردم . خروجی گرفتن ازش در بعضی موارد بوده که اونم فقط میدونم باید فرمتش DWG باشه و تو مکس هم Import 4 لینک به دیدگاه
0 Construction 4752 اشتراک گذاری ارسال شده در 13 اردیبهشت، ۱۳۹۰ برای اینکه پوسته مکس خاکستری بشه باید چکار کرد؟ 2 لینک به دیدگاه
0 CodePlus 15426 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 24 اردیبهشت، ۱۳۹۰ برای اینکه پوسته مکس خاکستری بشه باید چکار کرد؟ سلام ... شرمنده سینا جان دیر شد .... مکس نداشتم ... برو به مسیر زیر .... روی این گزینه کلیک کن و Set... 2 لینک به دیدگاه
0 *Star* 174 اشتراک گذاری ارسال شده در 27 اردیبهشت، ۱۳۹۰ سلام من به شدت احتیاج به طرز ساخت سنگ در مکس دارم خیلی فوریه 1 لینک به دیدگاه
0 CodePlus 15426 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 27 اردیبهشت، ۱۳۹۰ سلام من به شدت احتیاج به طرز ساخت سنگ در مکس دارم خیلی فوریه سلام ... چجور سنگی؟:JC_thinking: 1 لینک به دیدگاه
0 CodePlus 15426 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 27 اردیبهشت، ۱۳۹۰ سلام اینجور سنگا اینا که کاری نداره .. چون شکل منظمی نداره راحت میشه ساختشون ... بزار توضیح بدم .. اگه متوجه نشدی تو بخش اموزشها آموزششو میزارم یک Sphere از بخش اشکال استاندارد یا یک Chamfer cylinder از بخش اشکال پیچیده انتخاب کن تعداد سگمنت ها رو بالا ببر بد نیست دکمه O رو فشار بدی تا کارت سریعتی در نما رندر بشه برو به پانل Modify از پنجره آبشاری تغییر دهتده ها .. تغییر دهنده Noise رو انتخاب کن اندازه نویز دلخواهت رو در جهات X-Y-Z تعیین کن .. با تغییر مقدار Scale میتونی نتیجه رو ببینی بعد در اگر خواستی بهش شکل خاصی بدی .. روش راست کلیک کن Convert to editable poly رو انتخاب کن موئلفه فرعی Vertext رو فعال کن - یک یا چند تا از ورتکس ها رو انتخاب کن در برگه Use soft selection گزینه Use soft selection رو فعال کن مقدار Falloff این قسمت رو زیاد کن تا محدوده تاثیر گذاری انتخاب نرم رو مشخص کنی بعد با ابزار جابجایی نقطه انتخابیتو جابجا کن همین کارو تکرار کن تا به نتیجه دلخواه برسی برای نقش دهی هم خیلی راحت M رو بزن تا ویراستار ماده باز بشه یک شیار خالی ماده انتخاب کن و دکمه کوچک کنار نقش Dffuse رو بزن از پنجره باز شده Bitmap رو انتخاب کن و یک تکسچر سنگ (که ریخته ماشالا ) برای نقش سنگت انتخاب کن اینم سنگی که با همین روش ساخته شده : 2 لینک به دیدگاه
0 *Star* 174 اشتراک گذاری ارسال شده در 27 اردیبهشت، ۱۳۹۰ دستتون درد نکنه لطف کردید بازم سوال داشتم میپرسم:icon_gol: 1 لینک به دیدگاه
سوال
CodePlus 15426
سلام ...
توی این تاپیک سئوالات و مشکلات خودتون رو مطرح کنید ..
در حد توان پاسخ گو هستم ..
لینک به دیدگاه
31 پاسخ به این سوال تاکنون داده شده است
ارسال های توصیه شده