رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

Registry Reviver نرم افزاری است که با استفاده از تکنولوژی پیشرفته خود می تواند به سادگی PC شما را آنالیز کرده و با یافتن و برطرف کردن خطاهای موجود در آن سرعت از دست رفته رایانه تان را بازگردانی کند . این برنامه با پیدا و حذف تمامی اطلاعات بی مورد موحود در رجیستری که به دلایل مختلفی نظیر تاثیر گذاشتن نرم افزارهای مختلف ، درایور ها و … به جای گذاشته شده اند ، می تواند ویندوزتان را بهینه سازی کرده و سرعت آن را بالا ببرد . با یک بار استفاده از این نرم افزار همیشه یک رتبه توسط آن به ویندوز شما داده خواهد شد که با مشاهده آن می تواند از سلامت رجیستری و ویندوز خود مطلع شوید.

Registry Reviver برای همیشه هنگ کردن و کرش ها را از رایانه شما دور خواهد کرد و به افزایش سرعت آن در هنگام بوت ویندوز نیز کمک می کند . برای استفاده از این نرم افزار نیاز به دانش خاصی نیست و با تمامی کارهایی که می بایست انجام شوند ،‌ در یک مرحله صورت خواهند گرفت . با استفاده از این بهینه ساز قدرتمند دیگر نیازی به صرف هزینه های هنگفت برای ارتقا سخت افزاری کامپیوتر خود نخواهید داشت ، چرا که Registry Reviver استفاده حد اکثری از قطعات موجود را برایتان میسر می سازد . یکی از قابلیت های مهم این نرم افزار محافظت از اشتباهاتی است که ممکن است انجام گیرد . ساخت خودکار بازگردان به شما این امکان را می دهد تا در صورت بروز هرگونه مشکل سهوی ، به سادگی تغییرات انجام گرفته را به حالت قبل و بدون تغییر بازگردانید . ظاهر زیبا و کاربر پسند این برنامه در کنار داشتن قابلیت های زیاد و همچنین حجم کم ، این نرم افزار را به گزینه ای مناسب برای خانه تکانی رجیستری ویندوز شما تبدیل کرده است !

 

 

gs0g7ahrd3mdrg78qed6.jpg

Registry Reviver 1.4.50 | 12.67 MB

ویژگیهای نرم افزار :

- حذف کلیدهای بلااستفاده در رجیستری ویندوز

- بهینه سازی سرعت سیستم عامل شما

- کاهش خطاهای ناگهانی ویندوز

- سازگاری کامل با تمام سیستم عامل های موجود

- و بسیاری از امکانات و مزایای دیگر

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...