رفتن به مطلب

دانلود نسخه نهایی مرورگر اپرا ۱۱


ارسال های توصیه شده

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
تنها پس از گذشت ۲ روز از انتشار نگارش انتخابی، کمپانی نرم افزاری اپرا نسخه نهایی مرورگر اپرا ۱۱ (Opera 11) که شامل بهبودهای فراوانی است و همچنین قابلیت پشتیبانی از افزونه ها (extensions) را دارد، منتشر کرد.

اپرا، به عنوان یکی از پیشرو ترین کمپانی ها در زمینه توسعه مرورگرهای صفحات وب شناخته می شود. این امر در انتشار اپرا ۱۱ به خوبی قابل مشاهده است به نحویکه هر نسخه آزمایشی از نسخه قبلی خود، به مراتب سریعتر و بهتر عمل می کرد تا آنکه نسخه نهایی آن ارائه گردید.

کمتر از یک ماه از ۲۳ نوامبر می گذرد، یعنی زمانیکه برای اولین بار نسخه آزمایشی اپرا ۱۱ معرفی شده بود. پس از آن تا رسیدن به نسخه نهایی، تعداد ۹ نگارش آزمایشی دیگر معرفی شد.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

اپرا ۱۱ از بسیاری جهات نسخه ای مهم و البته متفاوت برای کمپانی اپرا به حساب می آید. پشتیبانی از افزونه ها (Extensions)، مجموعه زبانه ها (Tab stacking)، نوار آدرس ایمن (Safer address fields) و نمایشگر جدید موس (Visual mouse gestures) ، برخی از مهمترین این تغییرات می باشند. خوشبختانه بخش هایی از اپرا نیز که مورد علاقه کاربران قرار گرفته بودند دست نخورده باقی مانده اند مانند، Opera Link, Opera Turbo و Opera Sync.

اپرا نیز همانند کاری که گوگل در مرورگر کروم خود انجام داد، گزینه پیشنهادات خودکار (auto suggest) را به نوار جستجوی مرورگر اضافه کرده است.

قسمت نصب (Install) اپرا نیز دچار بهبود شده است. بنحویکه پس از آنکه کاربر بر روی فایل نصب کلیک می کند ابتدا تمامی فایل ها در یک پوشه موقت پخش شده و اپرا در حالت نصب فعال می شود، بدین ترتیب فرآیند نصب مرورگر چند ثانیه سریعتر صورت می گیرد.

عدم پشتیبانی از افزونه ها دلیلی بود که برخی از کاربران ترجیح می دادند بجای اپرا، مرورگرهایی دیگر را انتخاب نمایند. باید بگوییم در اپرا ۱۱ از افزونه ها نیز به طور کامل پشتیبانی به عمل خواهد آمد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر،

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
را مشاهده نمایید و یا اپرا ۱۱ نسخه نهایی را از
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
دانلود کنید.

لینک به دیدگاه
  • 3 سال بعد...

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...