رفتن به مطلب

نوکیا از اپل شکایت کرد!


ارسال های توصیه شده

nokia-vs-apple-gloves.jpg

 

ICTna.ir - نوکیا اعلام کرد که شکایت خود علیه اپل را به دادگاه عالی بریتانیا، دادگاه منطقه‌ای دوسلدورف(Dusseldorf) و منهیم(Mannheim) در آلمان و دادگاه منطقه‌ای هاگو(Hague) در هلند تحویل داده و اظهار کرده است که شرکت اپل در این کشورها بسیاری از مجوزهای ثبت‌شده به نام نوکیا را زیرپا گذاشته و آن‌ها را نادیده می‌گیرد تا آیفون، iPod و iPad را به فروش برساند.

 

به گزارش گروه ترجمه آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) "پائول ملین"( Paul Melin) مدیر مرکز حقوق معنوی نوکیا گفت: «این اقدام موجب زیرپا گذاشتن 13 مجوز رسمی ثبت‌شده نوکیا شده است. پیش از این نیز 24 مورد تخلف اپل به کمیسیون بین‌المللی بازرگانی آمریکا و دادگاه‌های عالی دلوِر و ویسکونسین ارایه شده بود».

 

او در ادامه خاطرنشان کرد: «نوآوری‌های نوکیا از طریق این مجوزها حفظ و نگهداری می‌شوند و پاسخ به نیازهای کاربران از طریق آن‌ها صورت می‌گیرد. برای مثال، استفاده از فناوری حرکتی در گوشی‌های لمسی که بر اساس جهت حرکت دست کاربر صورت می‌گیرد و کنترل فایل‌های در حال اجرا در گوشی را باعث می‌شود، باعث ارایه خدمات مختلف در فروشگاه اینترنتی اپل شده است. در این میان باید توجه داشت حدود 10 سال پیش از آنکه اپل گوشی هوشمند آیفون را تولید کند، این فناوری توسط شرکت نوکیا ارایه شده بود».

 

شرکت نوکیا در کشور بریتانیا 4 مجوز، در آلمان 7 مجوز و در هلند 5 مجوز خود را که مورد تخلف قرار گرفته‌اند پیگری می‌کند تا جلوی سوءاستفاده از آن‌ها را بگیرد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...