رفتن به مطلب

"شبکه اجتماعی" بهترین فیلم انجمن منتقدان لس آنجلس شد


ارسال های توصیه شده

"شبکه اجتماعی" بهترین فیلم انجمن منتقدان لس آنجلس شد

 

 

مجله سی نت: فیلم سینمایی "شبکه اجتماعی" آخرین ساخته دیوید فینچر تقریبا نظر تمام انجمن‌های منتقدین سینمایی را به خود جلب کرده و به عنوان بهترین فیلم سال 2010 برگزیده شده است.

social_network_l_192730.jpg

 

به گزارش ورایتی پس از آنکه دیروز انجمن‌های منتقدین شهرهای نیویورک، لندن، شیکاگو و باستن "شبکه اجتماعی" را به عنوان بهترین فیلم سال از نگاه خود معرفی کردند، امروز انجمن منتقدین سینمایی لس آنجلس نیز این فیلم را بهترین فیلم سال دانست.

 

این فیلم که سرگذشت مبدع شبکه اجتماعی فیس بوک و نحوه گسترش آن در سراسر جهان را روایت می‌کند جایزه بهترین کارگردانی از نگاه منتقدین لس آنجلس را نصیب فینچر کرد. البته فینچر در این جایزه با اولیویه آسایاس کارگردان فیلم "کارلوس" شریک شد.

 

"کارلوس" همچنین جایزه بهترین فیلم خارجی زبان را دریافت کرد. جایزه بهترین فیلمنامه از نگاه منتقدین لس آنجلس نیز به آرون سورکین نویسنده فیلمنامه "شبکه اجتماعی" تعلق گرفت. ترنت رزنر و اتیکس راس سازندگان موسیقی متن "نویسنده پشت پرده" و الکساندر دسپلا سازنده موسیقی متن "کارلوس" جایزه بهترین موسیقی متن را به طور مشترک به خود اختصاص دادند.

 

در سالی که هیچ بازیگر آمریکایی درخشش ویژه‌ای نداشت کالین فرث انگلیسی جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد را برای نقش آفرینی در "سخنرانی پادشاه" دریافت کرد. در حالی که کیم هیه جا بازیگر فیلم کره‌ای " مادر" به عنوان بهترین بازیگر نقش اول زن برگزیده شد.

 

نیلس آرستروپ جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را برای بازی در فیلم فرانسوی "پیشگو" به خود اختصاص داد. جکی ویور هم برای بازی در فیلم " قلمرو حیوانات" جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن را دریافت کرد.

 

انیمیشن "داستان اسباب بازی 3" به عنوان بهترین انیمیشن سال شناخته شد. متیو لی باتیک برای فیلمبرداری "قوی سیاه" به عنوان بهترین فیلمبردار سال دست یافت. جایزه بهترین طراحی صحنه و لباس هم به گی هندریکس دیاز برای فیلم "آغاز" رسید.

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...