رفتن به مطلب

صاحبان گوشی های هوشمند و لمسی راضی تر هستند


ارسال های توصیه شده

صاحبان گوشی های هوشمند و لمسی راضی تر هستند

 

ICTna.ir - بر اساس نتایج حاصل از دو بررسی مجزای مرکز J.D. Power که به تازگی منتشر شده است، میزان رضایتمندی در صاحبان گوشی‌های هوشمند و گوشی‌های مجهز به نمایشگرهای لمسی در مقابل صاحبان دیگر تلفن‌های همراه بیشتر است.

به گزارش گروه ترجمه آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) این بررسی جدید بر میزان رضایتمندی صاحبان گوشی‌های هوشمند در کشور آمریکا تاکید داشته و نشان داده است که گوشی‌های هوشمند با نمایشگرهای لمسی از درجه‌بندی یک تا 1000، امتیاز 771 را به خود اختصاص داده‌اند که این رقم 40 امتیاز از گوشی‌های هوشمند فاقد نمایشگر لمسی بیشتر است. بیش از نیمی از صاحبان گوشی‌های هوشمند اظهار داشته‌اند که دستگاه آن‌ها نمایشگر لمسی دارد.

 

گوشی‌های مجهز به نمایشگر لمسی به اندازه گوشی‌های سنتی و معمولی بین کاربران رایج نیستند. رتبه تعیین شده برای میزان رضایتمندی صاحبان گوشی‌های سنتی 756 بوده که این رقم 53 امتیاز از میانگین تعیین شده برای صنعت تلفن‌همراه بیشتر است.

 

گوشی‌های هوشمند از نظر سادگی در استفاده از برنامه‌های داخلی، مجهز بودن به سیستم‌عامل، طراحی فیزیکی، قابلیت‌ها و میزان عمر باتری مورد نظرسنجی قرار گرفتند. گوشی سنتی نیز به خاطر عملیات‌های خود، طراحی کلی، قابلیت‌ها و طول عمر باتری بررسی شدند. این بررسی میزان رضایتمندی کاربران در مورد گوشی‌های تولید شده در هر یک از شرکت‌ها را نیز نشان داد.

 

از بین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند اپل به عنوان محبوب‌ترین شرکت شناخته شد و توانست از نظر رضایتمندی 810 امتیاز را کسب کند. پس از آن شرکت RIM تولیدکننده گوشی‌های بلک‌بری با 741 امتیاز قرار گرفت.

 

در بین شرکت‌هایی که گوشی‌های سنتی و معمولی را تولید می‌کنند LG توانست بیشترین امتیاز را کسب کند. این شرکت 729 امتیاز را به خود اختصاص داد و پس از آن شرکت Sanyo با 712 امتیاز و سامسونگ با 703 امتیاز قرار گرفتند.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...