رفتن به مطلب

نخستین تلفن هوشمند دو هسته ای: LG Optimus 2X


ارسال های توصیه شده

نخستین تلفن هوشمند دو هسته ای: LG Optimus 2X

 

8ea2e8463760.jpg

 

اگر تا به حال از داشتن یک تلفن هوشمند با پردازنده سریع ۱ گیگاهرتزی خوشحال بودید باید بدانید که وارد عصر جدیدی شده ایم. هسته پردازشی دوم به دنیای تلفن های همراه هم وارد شد و Optimus 2X ساخت ال جی نخستین تلفنی است که یک پردازشگر دو هسته ای ۱ گیگاهرتزی Tegra 2 دارد. حالا ابزارهای موبایل یک گام بزرگ دیگر به لپ تاپ ها نزدیک شده اند.

 

 

 

قدرت پردازش بالای این تلفن به ال جی اجازه داده تا کارهای جدیدی با آن انجام بدهد. با Optimus 2X می توانید ویدیوهای 1080p را از طریق خروجی HDMI تلفن روی تلویزون پخش کنید. حالا پخش تمام HD را از طریق تلفن همراه دارید و در کنار آن با دوربین 8 مگاپیکسلی هم می توانید ویدیو 1080p ضبط کنید. یک دوربین 1‪.‬3 مگاپیکسلی هم در قسمت جلو قرار گرفته است.

 

 

نمایشگر تلفن ۴ اینچی WVGA است و ۸ گیگابایت حافظه داخلی روی تلفن قرار دارد که با کارت حافظه میکرو اس دی تا ۳۲ گیگابایت قابل افزایش است. باطری تلفن 1500mAh است. اگر آن را با بقیه تلفن های تک هسته ای موجود مقایسه کنید متوجه میشوید که ظرفیت بالاتری ندارد. بنابراین ممکن است به خاطر قدرت پردازش بیشتر، در طول عمر باطری ضعیف تر عمل کند. ‏

اپتیموس 2X با سیستم عامل اندروید نسخه ۲.۲ ارایه می شود. اما ال جی گفته طی چند ماه آینده نسخه ۲.۳ هم برایش ارایه خواهد شد. ‏

این تلفن از ماه آینده در کره، اروپا و بعضی کشورهای آسیایی به بازار ارایه می شود. و هنوز قیمت اش اعلام نشده. هرچند این تلفن پرچمدار دو هسته ای ها است اما انتظار می رود بعد از این خبر، طی روزهای اینده شاهد معرفی تلفن های دو هسته ای جدیدی از سوی شرکت های متفاوت باشیم. سال ۲۰۱۱ قدرت در دست این تلفن ها خواهد بود.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...