رفتن به مطلب

سه سایت رایگان برای دسترسی آنلاین به فیلم‌های دروس دانشگاهی


ارسال های توصیه شده

دانشگاه‌هاي زيادي در سرتاسر دنيا وجود دارند كه امكان دسترسي رايگان آنلاين به دروس خود (در قالب منابع صوتي، تصويري و متني) را فراهم كرده‌اند .

اگر شما هم مثل من حوصله‌ي كاوش در تك‌تك اين دانشگاه‌ها و يافتن دروس مورد نياز خود را نداريد، پيشنهاد مي‌كنم از سه سايت زير براي يافتن دروس دانشگاهي مورد علاقه‌ خود (در قالب‌هاي صوتي، تصويري و متني) در دانشگاه‌هاي سرتاسر جهان استفاده كنيد:

۱-

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
:

اين سايت داراي ظاهري زيبا و مناسب بوده و غالباً مواد درسي بسيار خوبي را از دانشگاه‌هاي بزرگ جهان ارائه مي‌دهد. حتي مي‌توانيد تمامي مواد درسي مربوط به يك ترم كامل از يك دانشگاه معتبر را هم در آن بيابيد. با استفاده از اين سايت مي‌توانيد بطور مجازي در همه دانشگاه‌هاي بزرگ جهان به دانش‌اندوزي بپردازيد. شايد تنها چيزي كه از يك دانشگاه واقعي كمتر دارد، اين است كه مدركي به شما نمي‌دهد.

اين سايت، فيلم‌هاي ارائه دروس از دانشگاه‌هاي سطح بالايي مثل بركلي، كلمبيا، هاروارد، MIT، مريلند، استنفورد، ميشيگان، NYU، اكسفورد، پرينستون، UCLA، Yale و … را يكجا و با طبقه‌بندي‌هاي مختلف از قبيل طبقه‌بندي موضوعي، دانشگاهي، طبقه‌بندي بر اساس اساتيد و غيره، به صورت رايگان در اختيار شما قرار مي‌دهد. ضمناً قابليت جستجو نيز وجود دارد.

۲-

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
:

هدف اين سايت گردآوري دروس مختلفي است كه در دانشگاه‌ها ارائه مي‌شود. فقط كافي است كه موضوع يا دانشگاه مورد علاقه خود را در اين سايت جستجو كنيد تا دانشگاه‌هايي عالي از نقاط مختلف جهان كه دروس مربوطه را ارائه مي‌دهند در اختيار شما قرار داده شود.

۳-

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
:

اين سايت نيز برخي منابع را فهرست كرده اما نسبت به دو سايت قبلي محدودتر است.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...