رفتن به مطلب

Desktop اعضـــــــــــــا !


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در
91f10iah6tnov4gvnp8.jpg

 

دلم واسه اون ساعت ویندوز 7 تنگ شده.:4564:

  • Like 5
  • پاسخ 476
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ارسال شده در
دلم واسه اون ساعت ویندوز 7 تنگ شده.:4564:

 

الهی دوستم

ویندوزت چنده؟

بیا همه ساعتای ویندوز من بلا امیر داداشم.........:icon_gol:

  • Like 5
ارسال شده در
الهی دوستم

ویندوزت چنده؟

بیا همه ساعتای ویندوز من بلا امیر داداشم.........:icon_gol:

 

ویندوز 8:ws44:

ساعت نداره.:4564:

 

میشه بدی لپ آواتارتم گاز بگیرم؟:ws3:

  • Like 4
ارسال شده در

آری میدهم.......بفلما........

 

vhecomc5id7j15qpd5r.jpg

  • Like 8
ارسال شده در
ویندوز 8:ws44:

ساعت نداره.:4564:

 

میشه بدی لپ آواتارتم گاز بگیرم؟:ws3:

 

آخه گاز چراااااااا؟:banel_smiley_4:

چرا انقد خشونت؟؟!!!:sigh:

  • Like 4
ارسال شده در
آخه گاز چراااااااا؟:banel_smiley_4:

چرا انقد خشونت؟؟!!!:sigh:

 

نه گاز ملایم.:ws37:

من لپ همه بچه های فامیلو یه بار گاز گرفتم.:whistle::icon_pf (34):

  • Like 4
ارسال شده در
نه گاز ملایم.:ws37:

من لپ همه بچه های فامیلو یه بار گاز گرفتم.:whistle::icon_pf (34):

 

آخه گاز ملایمو شدید داره؟؟:banel_smiley_4:

گاز گازه دیگه!!:icon_pf (34):

ای وای من آخه چرااااااااااا؟؟:w02:

تا وقتی که نوازش هست بوس هست دیگه گاز چرا؟؟:w16:

  • Like 4
ارسال شده در
آخه گاز ملایمو شدید داره؟؟:banel_smiley_4:

گاز گازه دیگه!!:icon_pf (34):

ای وای من آخه چرااااااااااا؟؟:w02:

تا وقتی که نوازش هست بوس هست دیگه گاز چرا؟؟:w16:

 

جوری که گریش نگیره دیگه.:w16:

ببین یه قضیه روانیه. دقیقاً این قسمتی که تو شکل مشخص کردم.

آخه چرا از این عکسا میذارید آدمو دق میدین.:4564:

 

biax425ydmpwuo3bnme4.jpg

  • Like 5
ارسال شده در
جوری که گریش نگیره دیگه.:w16:

ببین یه قضیه روانیه. دقیقاً این قسمتی که تو شکل مشخص کردم.

آخه چرا از این عکسا میذارید آدمو دق میدین.:4564:

 

biax425ydmpwuo3bnme4.jpg

 

اینطور که طرف بیشتر روانش بهم میریزه:ws52:

بووووووووووووس بهتره هااااااااااا:whistle::ws3:

  • Like 3
ارسال شده در

دوستان :banel_smiley_4:

 

:w420:

  • Like 7
ارسال شده در

Lockheed Martin SR-71 Blackbird

این هواپیما محصول سال 1964 است و طول بال های آن به 17 متر و طول خود هواپیما به 32 متر می رسد.

حداکثر سرعت آن به 3,200 کیلومتر بر ساعت رسیده و سقف پروازی آن 80,000 پا (25 کیلومتر) می باشد.

بچه انقدر سرعتش بالاست که زمان جنگ سرد نیروهای شوروی تونستن شناساییش کنن ولی هیچ موشکی نداشتن که بتونه بهش برسه و سرنگونش کنه!

رکورد سرعتش 3528KM/H هستش!

انقدر سرعتش بالاست و حرارت تو بدنه اش بالا میره و به خاطر انبساط سوختش ازش خارج میشه و تا وقتی هم که برمیگرده آشیانه تا لحظه ای که سرد بشه همینجوری ازش سوخت خارج میشه. تو شکل هم معلومه.

 

cawqwh7acus92oidnvl.jpg

  • Like 19
ارسال شده در
95n911kmasmunkqjs3xt.png

  • Like 17
ارسال شده در
hrm9l2eeclptee1njc8v.jpg
  • Like 16
ارسال شده در
8opplz09rxy8kqwojdc.jpg
  • Like 16
ارسال شده در
d8rvamo53cua79cde891.png

  • Like 13
ارسال شده در
treqzgvoigtilvt3g6cf.png
  • Like 17
ارسال شده در
gfuvcb3xtdlcuas61fv.jpg
  • Like 15
ارسال شده در

1psfzmskjid5y2x2mu5q.jpg

 

ینی الان اصن انگار لپتاپ خودم نیستااااااااااا.

دادم ویندوز رو عوض کرده اقاهه اصن یه وضعی. نمیتونم با این همه نظم کنار بیام:ws28:

  • Like 19
ارسال شده در
elqpaa1eos6lkqq9cswv.jpg
  • Like 12
ارسال شده در
y5qrzrtyttivp2xzabel.jpg
  • Like 9

×
×
  • اضافه کردن...