.sOuDeH. 16059 ارسال شده در 3 اردیبهشت، 2013 دلم واسه اون ساعت ویندوز 7 تنگ شده. الهی دوستم ویندوزت چنده؟ بیا همه ساعتای ویندوز من بلا امیر داداشم......... 5
NYC 20977 ارسال شده در 3 اردیبهشت، 2013 الهی دوستمویندوزت چنده؟ بیا همه ساعتای ویندوز من بلا امیر داداشم......... ویندوز 8:ws44: ساعت نداره. میشه بدی لپ آواتارتم گاز بگیرم؟ 4
Mina Yousefi 24161 ارسال شده در 3 اردیبهشت، 2013 ویندوز 8:ws44:ساعت نداره. میشه بدی لپ آواتارتم گاز بگیرم؟ آخه گاز چراااااااا؟ چرا انقد خشونت؟؟!!! 4
NYC 20977 ارسال شده در 3 اردیبهشت، 2013 آخه گاز چراااااااا؟چرا انقد خشونت؟؟!!! نه گاز ملایم. من لپ همه بچه های فامیلو یه بار گاز گرفتم.:icon_pf (34): 4
Mina Yousefi 24161 ارسال شده در 3 اردیبهشت، 2013 نه گاز ملایم.من لپ همه بچه های فامیلو یه بار گاز گرفتم.:icon_pf (34): آخه گاز ملایمو شدید داره؟؟ گاز گازه دیگه!!:icon_pf (34): ای وای من آخه چرااااااااااا؟؟ تا وقتی که نوازش هست بوس هست دیگه گاز چرا؟؟ 4
NYC 20977 ارسال شده در 3 اردیبهشت، 2013 آخه گاز ملایمو شدید داره؟؟گاز گازه دیگه!!:icon_pf (34): ای وای من آخه چرااااااااااا؟؟ تا وقتی که نوازش هست بوس هست دیگه گاز چرا؟؟ جوری که گریش نگیره دیگه. ببین یه قضیه روانیه. دقیقاً این قسمتی که تو شکل مشخص کردم. آخه چرا از این عکسا میذارید آدمو دق میدین. 5
Mina Yousefi 24161 ارسال شده در 3 اردیبهشت، 2013 جوری که گریش نگیره دیگه.ببین یه قضیه روانیه. دقیقاً این قسمتی که تو شکل مشخص کردم. آخه چرا از این عکسا میذارید آدمو دق میدین. اینطور که طرف بیشتر روانش بهم میریزه بووووووووووووس بهتره هااااااااااا 3
NYC 20977 ارسال شده در 3 اردیبهشت، 2013 Lockheed Martin SR-71 Blackbird این هواپیما محصول سال 1964 است و طول بال های آن به 17 متر و طول خود هواپیما به 32 متر می رسد. حداکثر سرعت آن به 3,200 کیلومتر بر ساعت رسیده و سقف پروازی آن 80,000 پا (25 کیلومتر) می باشد. بچه انقدر سرعتش بالاست که زمان جنگ سرد نیروهای شوروی تونستن شناساییش کنن ولی هیچ موشکی نداشتن که بتونه بهش برسه و سرنگونش کنه! رکورد سرعتش 3528KM/H هستش! انقدر سرعتش بالاست و حرارت تو بدنه اش بالا میره و به خاطر انبساط سوختش ازش خارج میشه و تا وقتی هم که برمیگرده آشیانه تا لحظه ای که سرد بشه همینجوری ازش سوخت خارج میشه. تو شکل هم معلومه. 19
Saba Heidari 14145 ارسال شده در 7 اردیبهشت، 2013 ینی الان اصن انگار لپتاپ خودم نیستااااااااااا. دادم ویندوز رو عوض کرده اقاهه اصن یه وضعی. نمیتونم با این همه نظم کنار بیام 19
ارسالهای توصیه شده