رفتن به مطلب

"بی‌خودی‌الملک" و "کاترین" برای همیشه از "قهوه تلخ" رفتند


ارسال های توصیه شده

"بی‌خودی‌الملک" و "کاترین" برای همیشه از "قهوه تلخ" رفتند:ws44:

 

katrin_bnikhodi_l_774990.jpg

 

مجله سی نت: وفا ملک‌زاده از پایان بازی بیژن بنفشه‌خواه و آرام جعفری در مجموعه «قهوه تلخ» خبر داد و گفت: "توزیع این سریال به احترام رسیدن ماه محرم متوقف شده ‌است."

 

وفا ملک‌زاده در این باره گفت: "به احترام رسیدن ماه محرم توزیع سری جدید مجموعه "قهوه تلخ" به کارگردانی مهران مدیری متوقف شد و سری یازدهم این مجموعه که قسمت‌های 30، 31 و 32 سریال را تشکیل می‌دهد، پس از دهه اول محرم توزیع می‌شود."

 

وی درباره بازیگران این مجموعه گفت: "به شایعات نباید توجهی کرد، بازی بیژن بنفشه‌خواه در نقش "بیخودی‌المک" و آرام جعفری در نقش "کاترین، سوگلی" به دلیل اینکه قرارداد کاری دیگری داشته‌اند به پایان رسید."

 

ساخت این مجموعه با 34 بازیگر اصلی و گروهی شامل 200 نفر و با پیش‌تولید حدود پنج ماه برای طراحی و ساخت دکور و همچنین طراحی و دوخت لباس از مهرماه سال 88 آغاز شده و حدود شش ماه دیگر ادامه خواهد داشت.

 

سریال "قهوه تلخ" از 23 شهریورماه و با برنامه هر هفته سه قسمت در یک بسته از طریق فروشگاه‌های معتبر سراسر کشور عرضه می‌شود.

 

 

.

لینک به دیدگاه
از کاترین بدم میومد...:viannen_38:

حیف بیخودی...من خیلی دوسش داشتم...:ws44::ws44:

اوهوم :ws44:

بخصوص وقتایی که میخواس از لعبت خواستگاری کنه یا باهش بحرفه خیلی باحال بود :hanghead:

لینک به دیدگاه

یانگوم در نقش سر آشپز

 

نشریه پردیس در جدیدترین شماره خود نوشته که مهران مدیری مذاکراتی با خانم لی یونگ ئه بازیگر نقش یانگانجام داه و مذاکرات ابتدایی هم حسابی مثبت بوده و خانم یونگ ئه هم موافقت خودرا برای حضور دراین سریال اعلام کرده است . گویا قراراست سریال قهوه تلخ تا ۹۰ قسمت ادامه داشته باشد و دقیقا قرار است در سی قسمت پایانی به عنوان سر آشپز وارد قصر شود .

مهران مدیری و افراد مشهور

در سالهای اخیر همیشه مهران مدیری در کارهایش قصد استفاده ازافراد مشهور را داشته است.ا واخر سال ۸۷ و در زمان ساخت سریال مرد هزار چهره روزنامه بانی فیلم در گزارشی می نویسد . برای بازیگران سریال مرد دوهزار چهره ، مدیری آن زمان تصمیم داشت به سراغ آدم های مهم برود و شروع به ارتباط گیری با چند بازیگر مهم کرد تا حداقل برای هر اپیزود یک بازیگر آس را رو کند.ا

مین حیایی اولین کسی بود که مدیری دوباره امسال هم بااو تماس گرفت تا در سریالش حضور پیدا کند، اما حیایی باز« کلاه پهلوی » هم حضور را بهانه کرد . هدیه تهرانی و مهناز افشار دیگر ستاره هایی بودند که مدیری قصد داشت از آنان استفاده کند و با آنان تماس گرفت، اما این تماس ها به جایی نرسید و به گفته برخى از نزدیکان این ستاره ها تنها miss callهای مدیری روی گوشی این دو ستاره نقش بست.

استقبال بی نظیر از

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

قهوه تلخ تا کنون بااستقبال بسیار خوب مردم ومنتقدان وهرمندان مواجه شده وتا کنون افرادی چون عزت الله انتظامی ،نوه ا مام و منتقدانی چون احمد طالبی نژاد ،امیر پوریا ،امیر قادری و… به تحسین این سریال مدیری پرداخته اند.

 

 

 

 

این دیگه خیلی خندست !

 

 

بازیگرای ایررانی جواب ندند ولی کره ای ها بدوئند !

لینک به دیدگاه

آخیییییییییی...اون پسرهء دیلاقه بی نمک سوسول بیژن بنفشه خواه ودوست داشتم:ws3: چرا رفت!!!!!

ولی اون کاترین بهتر که رفت!:icon_razz: چنددددددددددددددددددششششششششش:icon_razz:

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...