رفتن به مطلب

پیامک‌های تبلیغاتی قبل از نیمه شب باید ارسال شود


ارسال های توصیه شده

پیامک‌های تبلیغاتی قبل از نیمه شب باید ارسال شود

داوود زارعیان مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات در گفتگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا در خصوص پیامک های تبلیغاتی ارسال شده اظهار داشت : این پیامک ها به طور قطع نباید در هر ساعت از شبانه روز ارسال شود. در صورتی که شرکت یا سازمان های دولتی یا خصوصی خواستار ارسال پیامک های تبلیغاتی باشند، طبق قاعده باید تا قبل از ساعت 12 نیمه شب آن را ارسال کنند.

وی گفت :در صورتی که شرکت یا سازمان پیامک را بعد از ساعت 12 نیمه شب ارسال کند، مشترک می تواند با سازمان بازرسی مخابرات تماس بگیرد و یا نمونه پیامک را به سازمان بازرسی ارایه کند و این سازمان با شرکت یا دستگاه متخلف بر خورد کند .

زارعیان تصریح کرد: پیامک هایی که از سوی شرکتها و یا اپراتور های خصوصی ارسال می شوند، برای شرکت مخابرات قابل کنترل نیست. این شرکت تنها پیامک هایی را می تواند کنترل کند که از سوی شرکت یا دستگاه های دولتی ارسال شده باشد.

وی گفت: پیامک هایی که مشترکان از سوی شرکت یا دستگاههای دولتی دریافت می کنند در صورتی که مشترکان از دریافت آن ناراضی و ناراحت باشند، می توانند با مراجعه به شرکت مخابرات و یا دفتر مشترکان تلفن همراه با ارایه شماره خود به دفتر وارد فهرست سیاه شده و دیگر هیچ پیامکی برای آنها ارسال نمی شود .

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...