رفتن به مطلب

راه‌اندازی سیستم انسداد موبایل در کلاس درس


ارسال های توصیه شده

راه‌اندازی سیستم انسداد موبایل در کلاس درس

8182007.jpg

به گزارش اخبار خارجی موبنا، از آنجا که استفاده از تلفن های همراه در مدارس به مشکل بزرگی تبدیل شده و علاوه بر حواس پرتی دانش آموزان باعث اختلالاتی در مدرسه می شود، بسیاری از محققان و کارشناسان در صدد ارایه راهکارهایی هستند تا از این دستگاه ها دست کم در مدارس استفاده نشود. مسوولان با همه قوانین و تنبیه هایی که برای دانش آموزان در نظر گرفته شده اما باز هم نتوانسته اند به طور جدی کاری از پیش ببرند.

اکثر دانش آموزان در کلاس درس با استفاده ازگوشی خود مرتب در حال ارسال و دریافت پیامک هستند.

حتی بسیاری از دانش آموزان یا دانشجویان آمریکایی اعلام کرده اند استفاده از تلفن همراه در کلاس درس به یکی از ارکان اصلی حضور در دانشگاه یا مدرسه برای آنها تبدیل شده است و باعث می شود کلاس ها یا مدرسی را که دوست ندارند راحت تر تحمل کنند.

اما استفاده از این دستگاه های ارتباطی باعث می شود انرژی زیادی از معلمان برای بررسی دانش آموزان و جلوگیری آنها از استفاده تلفن های همراه هدر رود.

از این رو کارشناسان معتقدند با ارایه سیستمی در مدارس که بتواند پس از ورود به مدرسه گوشی آنها را بلوکه کرده و مانع استفاده آنها از تلفن های همراه شود ممکن است بتوان تا حدی این مشکلات را حل کرد.

به نظر می رسد در بخش هایی هم از آنجا که با ارایه راهکارهای مختلف راه به جایی نبرده اند درصدد ابداع روش هایی هستند که دانش آموزان را تشویق به استفاده از گوشی تلفن همراه در کلاس درس کنند.

به این ترتیب کارشناسان در صددند از تلفن های همراه به عنوان ابزار آموزش در کلاس درس بهره ببرند.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...