رفتن به مطلب

استقبال تهرانی‌ها از گوشی Wildfire اچ تی سی


ارسال های توصیه شده

استقبال تهرانی‌ها از گوشی Wildfire اچ تی سی

موبنا - مدیرفروش شرکت "پرشین تلکام" عرضه کننده رسمی گوشی های اچ تی سی از استقبال مشتریان از گوشی Wildfire این برند خبر داد.

 

"بابک عزیززادگان" در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: این گوشی از بدو ورود به بازار تلفن همراه با استقبال بالایی از سوی مشتریان روبرو شده و تا کنون در صدر پرفروش ترین های اچ تی سی قرار گرفته است.

وی افزود:تقاضا برای انواع گوشی های صفحه نمایش لمسی با سیستم عامل های ویندوز موبایل و آندروئید باعث شده تا میزان خریداران این مدل گوشی افزایش یابد.

وی گفت: گوشی Wildfire که کمتر از سه ماه است با گارانتی رسمی روانه بازار تلفن همراه شده با قیمت های فروش 390 هزار تومانی مورد خرید علاقه مندان گوشی های هوشمند قرار گرفته است.

عزیززادگان با اشاره به مشخصات فنی این مدل خاطرنشان کرد: صفحه نمایش 3.2 اینچی مولتی تاچ TFT ، جک صوتی 3.5 میلیمتری ، ارتقا حافظه اصلی تا 32 گیگابایت، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی و سیستم عامل آندروئید از امکانات گوشی Wildfire به شمار می آید.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد خریداران گوشی های هوشمند با صفحه نمایش لمسی نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

مدیرفروش شرکت "پرشین تلکام" افزود: به کارگیری فناوری های نوین در گوشی های تلفن همراه هوشمند باعث شده تا مشتریان رغبتی به گوشی های معمولی نداشته باشند و به سمت گوشی های با امکاناتی مانند سیستم های عامل و نرم افزاری های جدید روی آورند.

وی تصریح کرد: در زمان فعلی بیشترین تقاضا از سوی اقشار جوان و تحصیل کرده جامعه برای تهیه گوشی های هوشمند با صفحه نمایش لمسی و سیستم عامل های جدید در بازار صورت می گیرد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...