رفتن به مطلب

نسخه جديد جاوا اختلاف بين بزرگان را رقم زد


ارسال های توصیه شده

همكاران سيستم- «کميته توسعه جاوا»(JCP) به صورت رسمي اخبار منتشر شده مبني بر عرضه نسخه جديدي از سيستم Java در آينده نزديک را تاييد کرد.

 

 

بر اساس گزارش منتشر شده از سوي شرکت اوراکل، در حال حاضر مجوزهاي اوليه JSR 336(Java Specification Request) براي Java SE 7(Java Platform, Standard Edition) و JSR 337 براي Java SE 8 توسط «کميته توسعه جاوا» ارايه شده است.

 

 

دو استاندارد ديگر براي سيستم جاوا که با شماره‌هاي 334 براي توسعه‌هاي محدود نرم‌افزارهاي مبتني بر زبان جاوا و 335 مخصوص فعاليت‌هاي تخصصي‌تر مبتني بر Lambda شناخته مي‌شوند نيز مجوزهاي اوليه خود را دريافت کرده‌اند.

اين مجوزها که نخستين بار ماه گذشته معرفي شدند، هم‌اکنون در مرحله آزمايش و بررسي به‌سر مي‌برند و بر اساس پيش‌بيني‌هاي انجام شده، Java SE 7 در سال 2011 و Java SE 8 در سال 2012 عرضه خواهند شد.

لازم به ذکر است که شرکت‌هاي بزرگي چون اوراکل، HP، IBM و Red Hat به اين استانداردها راي مثبت دادند و آن‌ها را پذيرفته‌اند. در اين ميان شرکت‌هايي مانند Eclipse Foundation، Apache Foundation، گوگل و اعضاي کميته Tim Peierls مخالف توسعه اين استانداردها بوده‌اند.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...