رفتن به مطلب

91 درصد آمریکایی‌ها صاحب موبایل هستند


ارسال های توصیه شده

91 درصد آمریکایی‌ها صاحب موبایل هستند

ICTna.ir - به دنبال برگزاری کنفرانس سالانه CTIA در لاس‌وگاس آمریکا نتایج مربوط به میزان نفوذ تلفن‌همراه در این کشور طی 9 ماه نخست سال 2010 میلادی اعلام شد. در این دوره زمانی که اثرات ناشی از بحران اقتصادی به اوج خود رسید، نتایج این بررسی نشان داد که میزان استفاده از تلفن‌همراه در آمریکا سیر صعودی دنبال کرده است.

 

به گزارش گروه ترجمه آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) در حال حاضر شمار مشترکان تلفن‌همراه در آمریکا به 285 میلیون نفر می‌رسد و بر این اساس،‌91 درصد مردم آمریکا صاحب تلفن‌همراه هستند. این رقم رشد 15 میلیون نفری مشترکان تلفن‌همراه نسبت به 6 ماه دوم سال قبل از آن را نشان می‌دهد.

 

طبق آمار منتشر شده، 285 میلیون مشترک موبایلی آمریکا در فصل سوم سال جاری در مجموع 12/1 تریلیون دقیقه با تلفن‌همراه خود صحبت کرده‌اند که این رقم 4/3 درصدی نسبت به مدت مشابه سال 2009 بیشتر شده است. بر این اساس گفته می‌شود که مشترکان آمریکایی در فصل سوم امسال در هر روز 1/6 میلیارد دقیقه با تلفن‌همراه صحبت کرده‌اند و به عبارت دیگر، هر مشترک آمریکایی به طور میانگین روزانه 21 دقیقه تماس تلفنی برقرار کرده است.

 

در فصل سوم سال 2010 شرکت‌های ارایه دهنده خدمات مخابراتی در آمریکا مجموعا 77 میلیارد دلار درآمد کسب کردند که این رقم نیز افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان می‌داد. بیشترین رشد برای شرکت‌های مخابراتی مربوط به سرویس‌های اطلاعاتی، اینترنت موبایلی، پیام کوتاه و دیگر سرویس‌های غیرصوتی آن‌ها می‌شد. در این دوره زمانی مجموع درآمدهای شرکت‌های مخابراتی آمریکا برای ارایه خدمات اطلاعاتی به 22 میلیارد دلار رسید که یک‌سوم کل درآمد کسب شده برای این شرکت‌ها بود. این رقم 26 درصد نسبت به درآمد این بخش در مدت مشابه سال قبل افزایش یافت.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...