رفتن به مطلب

10گوشي برتر دنيا معرفي شدند


ارسال های توصیه شده

10گوشي برتر دنيا معرفي شدند

كارشناسان در آخرين بررسي خود ليست 10 تلفن‌همراه برتر جهان را كه شامل قابليت‌هاي فراوان و كارايي آسان مي‌شوند، معرفي كردند.

 

به گزارش فارس به نقل از پي‌سي‌ورلد، ميزان علاقمندي به دستگاه‌هاي الكترونيكي همراه اين روزها بسيار افزايش يافت است و در اين ميان، بسياري از كاربران ترجيح مي‌دهند با ابزارهايي كوچك‌تر از لپ‌تاپ نيازهاي روزمره خود را برآورده كنند. از اين رو كارشناسان در آخرين بررسي خود ليست 10 تلفن‌همراه برتر جهان را منتشر كرده‌اند كه در زير به آن‌ها اشاره مي‌كنيم.

به گفته كارشناسان، اين تلفن‌هاي همراه كاربردي‌تر از گوشي‌هاي معمولي هستند و امكانات بيشتري را در اختيار كاربران قرار مي‌دهند.

 

** Nexus One گوگل: اين گوشي به نمايشگر لمسي AMOLED مجهز شده است و به واسطه پردازشگر پرقدرت خود، عمليات‌هاي مختلف را با سرعت بالا انجام مي‌دهد. روي اين گوشي كه صفحه‌كليد دارد، سيستم‌عامل متن‌باز اندرويد نصب شده است و البته برخي محدوديت‌هاي شبكه‌اي باعث شده تا اين محصول به يك فوق گوشي پيشرفته تبديل نشود.

 

** 2Droid موتورولا: اين گوشي همراه با صفحه‌كليد سخت‌افزاري كشويي به دست كاربران مي‌رسد و اولين محصولي است كه روي آن نسخه 2 سيستم‌عامل اندرويد نصب شد. براي اين گوشي قابليت‌هاي اينترنتي فراواني درنظر گرفته شده است و كاربران مي‌توانند تصاوير را در نمايشگر لمسي 3.7 اينچي آن مشاهده كنند.

 

** آيفون 4G اپل: اين گوشي فاقد صفحه‌كليد است و توسعه سخت‌افزاري و نرم‌افزاري آن نسبت به مدل قبلي موجب شده است تا متمايز باشد.

 

** Cliq موتورولا: اين گوشي بسيار زيبا طراحي شده و با داشتن صفحه‌كليد سخت‌افزاري كشويي، مشكل كاربران را براي تايپ متن حل مي‌كند. براي اين گوشي رابط كاربري MotoBlur درنظر گرفته شده است.

 

** BlackBerry Bold 9700 ساخت شركت RIM: اين محصول بهترين گوشي بلك‌بري در بازارهاي جهاني محسوب مي‌شود. شركت RIM اين گوشي را بسيار باريك و زيبا طراحي كرده و براي آن امكانات و تجهيزات قابل‌ملاحظه‌اي در نظر گرفته است.

 

** 6Pre Plus ساخت شركت Palm: اين گوشي نسبت به مدل قبلي خود حافظه داخلي بيشتري دارد و نرم‌افزار جديدتري براي آن در نظر گرفته شده است. در اين گوشي سرعت پردازشگر نيز افزايش يافته كه همين مسئله آن را نزد كاربران محبوب كرده است. اين گوشي صفحه‌كليد سخت‌افزاري كشويي دارد.

 

** Pre ساخت شركت Palm: گوشي Pre به سيستم‌عامل webOS مجهز شده است و شامل قابليت‌هاي لمسي و كاربردي فراوان مي‌شود. اين گوشي فاقد صفحه‌كليد سخت‌افزاري است كه همين مسئله اندكي كار را براي تايپ متون دشوار كرده است.

 

** Behold II سامسونگ: براي اين گوشي كه صفحه‌كليد سخت‌افزاري دارد، نمايشگر لمسي AMOLED به همراه دوربين ديجيتالي باكيفيت در نظر گرفته شده است. اين گوشي شامل امكانات چندرسانه‌اي فراوان نيز مي‌شود.

 

** BlackBerry Tour 9630 ساخت شركت RIM: اين گوشي هوشمند كه صفحه‌كليد كامل را در قسمت زير نمايشگر جا داده است، بسيار كاربردي مي‌نمايد و عدم پشتيباني آن از شبكه بي‌سيم Wi-Fi از مهم‌ترين مشكلات آن محسوب مي‌شود.

 

** Droid Eris ساخت شركت HTC: اگر كاربران بتوانند از يك گوشي هوشمند بدون صفحه‌كليد سخت‌افزاري استفاده كنند، اين محصول بهترين گزينه براي آن‌ها محسوب مي‌شود. اين گوشي بهترين و كاربردي‌ترين جايگزين براي گوشي Droid موتورولا است.

 

منبع:ایستنا

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...