رفتن به مطلب

برنامه‌های جدید نوکیا برای حضور در بازار جهانی


ارسال های توصیه شده

برنامه‌های جدید نوکیا برای حضور در بازار جهانی

ICTna.ir - اگر نسل جدید گوشی‌های هوشمند نوکیا مبتنی بر سیستم‌عامل سیمبین محبوبیت لازم را نزد کاربران کسب کنند، این شرکت فنلاندی حاکمیت بازار آمریکا را در دست می‌گیرد. اما معرفی محصولات نوکیا بدون اطلاع‌رسانی گسترده طی چند سال گذشته باعث شده است تا این شرکت نتواند موفقیت خود را در بازار تکمیل کند.

 

به گزارش گروه ترجمه آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) "دیوید ریواس"(David Rivas) یکی از مدیران نوکیا طی کنفرانس جهانی CTIA در لاس‌وگاس آمریکا گفت: «ما باید ورود محصولات جدید خود را به صورت کامل در بازار اعلام کنیم. ما موافق اطلاع‌رسانی بیشتر در مورد محصولات جدید خود برای ورود به بازار هستیم».

 

به طور کلی باید توجه داشت که فتح بازار آمریکا این روزها اهمیت زیادی برای توسعه‌دهندگان گوشی دارد و می‌تواند نقش عمدی‌ای در فروش کلی محصولات آن‌ها برجا بگذارد. ریواس در ادامه توضیح داد: «ما تمرکز عمده‌ای بر توسعه‌دهندگان تلفن‌های همراه برای حضور در بازار داریم». نوکیا از چند سال قبل بر اهمیت بازار آمریکا پی برده است، اما هم‌اکنون به جای افتتاح مراکز تحقیقاتی در این کشور و تمرکز بر علایق کاربران آن، تلاش اندکی در این زمینه انجام می‌دهد. در حالی که نوکیا همچنان به عنوان بزرگترین تولیدکننده تلفن‌همراه در جهان محسوب می‌شود، سهم آن در بازار آمریکا اندک است.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...