رفتن به مطلب

*ارسال 100 ميليون پيامك در روز*


ارسال های توصیه شده

*ارسال 100 ميليون پيامك در روز*

معاون نظارت همراه اول خبر داد: افزايش ظرفيت مراكز پيامك همراه اول تا دو ماه آينده

 

معاون نظارت و مديريت شبکه شركت ارتباطات سيار ايران گفت كه تا حدود دو ماه آينده ظرفيت مراکز پيامك از 10 هزار پيام کوتاه در ثانيه به 40 هزار پيام کوتاه در ثانيه افزايش مي‌يابد.

 

غالب حريري در گفت‌و‌گو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) اظهار كرد: با توجه به برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده مي‌توان گفت كه پياده‌سازي سيستم جديد مراکز پيامك تا حدود دو ماه ديگر يعني تا بهمن‌ماه تمام مي‌شود و در نوروز سال 90 مشترکان همراه اول بدون هيچ مشكلي مي‌توانند پيام‌هاي خود را ارسال کنند.

 

 

به گفته معاون نظارت و مديريت شبکه شركت ارتباطات سيار ايران در سال جاري ارسال پيامک از 70 ميليون در روز به 100 ميليون پيامک افزايش يافته است.

 

او ميزان موفقيت تماس از سيم‌کارت‌هاي همراه اول را 96 درصد عنوان و تصريح كرد: ميانگين درصد موفقيت مکالمات در تهران 97 درصد است اما اين عدد در کل کشور حدود 96 درصد عنوان شده، به اين معني که از هر 100 تماس انجام شده تنها حدود 3 تا 4 تماس با مشکل برقراري ارتباط مواجه مي‌شود.

 

به گزارش ايسنا حريري هم‌چنين معتقد است: بيش از 70 درصد پيام‌هايي كه با عدم موفقيت در ارسال روبه‌رو مي‌شوند، به دليل پربودن حافظه گوشي مشترك است.

 

به گفته وي مشتركان بايد بدانند پيام‌هايي كه به هر دليلي در مسير با مشکل مواجه شده و به مقصد نمي‌رسند، در سيستم صورتحساب‌گيري محاسبه نمي‌شوند بنابراين مبلغي به اين منظور از مشترک کسر نمي‌شود.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...