رفتن به مطلب

روش عرضه اولیه 5 درصد سهام همراه اول اعلام شد


ارسال های توصیه شده

فارس:

روش عرضه اولیه 5 درصد سهام همراه اول اعلام شد

 

مدیرعامل تامین سرمایه امین روش عرضه اولیه 5 درصد از سهام شرکت همراه اول در بازار اول معاملات فرابورس را اعلام کرد.

 

محمد آرام در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی فارس، در رابطه با روش عرضه اولیه سهام شرکت همراه اول اظهار داشت: به دلیل بزرگ بودن این شرکت و نهایی نشدن دستورالعمل عرضه اولیه، امکان عرضه سهام به روش ثبت دفتری مهیا نشد. بنابراین 5 درصد از سهام شرکت همراه اول به همان روش معمول حراج عرضه می شود.

وی در خصوص زمان این عرضه هم توضیح داد: ظرف چند روز آینده این شرکت با ماهیت سهامی عام نزد سازمان بورس و اوراق بهادار به ثبت می رسد تا بعد از درج در فرابورس زمینه عرضه اولیه سهام این شرکت فراهم شود.

براساس این گزارش، طبق امیدنامه منتشر شده همراه اول در سایت فرابورس، نماد معاملاتی این شرکت با سرمایه 206 میلیارد تومانی، " همراه " و گروه آن "پست و مخابرات " در زیر گروه مخابرات با کد20-64 و تاریخ پذیرش آن اول آذرماه است.

سهام این شرکت وابسته به مخابرات ایران در بازار اول فرابورس و از طریق کارگزاری امین آوید عرضه می شود.

لینک به دیدگاه

توصيه مديرعامل همراه اول به متقاضيان خريد سهام

مديرعامل شركت همراه اول طرح مباحث مربوط به ودايع مخابرات را بي مورد دانست و به مقاضيان خريد سهام اين شركت توصيه كرد با بررسي اطلاعات و گزارش هاي ارايه شده تصميم گيري كنند.

 

 

وحيد صدوقي در گفت و گو با فارس، در رابطه با بحث مربوط به ودايع مشتركين مخابرات و اعتقاد برخي به غير قانوني بودن عرضه سهام همراه اول اظهار داشت: اين بحث ها دو سال گذشته و قبل از عرضه سهام شركت مخابرات در بورس انجام و در آن موقع تصميم گيري شد و طرح دوباره آن بي مورد است. اين در حالي است كه ودايع همراه اول در دورن شركت مخابرات بود كه سهام آن به مردم عرضه شده است.

وي با بيان اينكه با اين اوصاف اين موضوع مشكلي را در عرضه سهام همراه اول در فرابورس ايجاد نمي كند در واكنش اين سئوال كه در برابر همه نقاط قوت اعلامي اين شركت ، چه مواردي براي تقويت مورد توجه قرار دارد پاسخ داد: در گذشته براي زنجيره ارزش شركت فقط به ارايه يك سرويس و خدمت تاكيد بود اما طبق هم اكنون زنجيره شامل 5 محور اصلي در ارزش آفريني شامل ارايه محتوا و سرويس ، شبكه زيرساخت و شبكه اصلي، برنامه هاي كاربردي، صورت حساب گيري و پرداخت و عرضه پايانه هاي كاربران است. از طرفي ديگر اين شركت به دليل دولتي بودن آن تا يكسال گذشته ، برنامه هاي متعددي را مورد توجه قرار داده است.

صدوقي در خصوص ديگر پرسش كه چه توصيه هايي به متقاضيان خريد سهام همراه اول دارد خاطر نشان كرد: همه سعي ما در ارايه گزارش ها و جلسه هايي كه برگزار شده اين بود واقعيت هاي عملكرد شركت شفاف شود تا فعالان و سرمايه گذاران جديد و قديم بورس بتوانند با درك درست تصميم گيري كنند. بنابراين به همه سهامداران توصيه مي شود با بررسي اطلاعات و گزارش هاي ارايه شده تصميم گيري كنند.

وي در خاتمه از شروع برنامه هاي اطلاع رساني و تبليغات در صدا و سيما و رسانه ها خبر داد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...