Alireza Hashemi 33393 ارسال شده در 8 اسفند، 2010 سلام با عرض تسلیت به مناسبت ماه محرم جدید نیست این ماشین نویسی یا گل پاشیدن ... امروز داشتم بر میگشتم خونه کنار اتوبان صیاد چشمم به یه تبلیغ خورد که مظمون کلی اش این بود نمیدونم مغزم دیگه داره رد میده ،بابا ما چقدر باحالیم دمه ملت شنگول منگولمون گرم ....:w36: ""ماشین نویسی، طرح های قشنگ و زیبا طرح شمایل صحرای کربلا لب تشنه سر بریده کودک 6 ماهه هرچی خواستین واستون میکشیم با کلاس و شیک برین عاشورا پزش رو بدین دختر کش و پسر هلاک کن .... اشانتیون یک نوار اوپس اوپس دار با بیس 17 از حاج..... :icon_razz: . . 12
Ehsan 112349 ارسال شده در 8 اسفند، 2010 ترسم نرسی به کعبه ای اعرابی این ره که تو میروی به ترکستان است. 5
کهربا 18091 ارسال شده در 8 اسفند، 2010 از بس هوش اقتصادی مردم ما بالا ست ازهر چیزی و هر راهی پول در میارن ! ماشالا 1
Alireza Hashemi 33393 سازنده ارسال شده در 9 اسفند، 2010 احساسات پاکه مذهبیه امت عذادار رو میبرین زیر سوال؟ :banel_smiley_4: 1
Alireza Hashemi 33393 سازنده ارسال شده در 9 اسفند، 2010 برای خودم و مردم کشورم متاسفم :w58:من جزو مردم کشورت که نیستم
Alireza Hashemi 33393 سازنده ارسال شده در 9 اسفند، 2010 اینا مثلاً دارن عذاداری میکنن مثلا چیه دیگه دقیقا :icon_razz: منظورت از اینا کیا بود؟ این اون صفحه زیاد بود کدومارو میگفتی؟؟ 1
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری