رفتن به مطلب

سونی اریکسون به دنبال عرضه گوشی با سیم کارت اپراتور سوم است


ارسال های توصیه شده

سونی اریکسون برای عرضه گوشی های هوشمند خود با سیم کارت های اپراتور سوم تلفن همراه تلاش خواهد کرد.

ساناز کوشا ، مدیر بازار یابی شرکت سونی اریکسون در گفت و گو با سیتنا با بیان این مطلب اظهار داشت: اپراتور سوم با توجه به اینکه سرویس های نسل سوم تلفن همراه ارائه خواهد کرد، شرایط مساعدی برای همکاری با گوشی های هوشمند سونی اریکسون را دارد.

وی همچنین از انجام مذاکرات برای همکاری با همراه اول و ایرانسل خبر داد و گفت: همکاری با اپراتور اول و دوم تلفن همراه از برنامه های ما است.

مدیر بازاریابی سونی اریکسون همچنین از فارسی سازی گوشی های این برند خبر داد و گفت : به منظور گسترش فرهنگ استفاده از زبان و خط فارسی در این فناوری، گوشی های سونی اریکسون با این امکان در کشور عرضه می شود.

وی در خصوص وضعیت بازار گارانتی در ایران نیز اظهار داشت: به دلیل اختلاف قیمت بین گوشی های بدون گارانتی با گوشی های گارانتی دار، مردم تمایل به خرید گوشی های بدون گارانتی دارند که با توجه به راهکارهای اتخاذ شده توسط شرکت های معتبر می توان تا حدی با این معضل مقابله کرد.

یادآور می شود پیش از این مدیرکل مشترکین و متقاضیان شرکت ارتباطات سیار ایران از عرضه سیم کارتهای همراه اول با گوشی تلفن همراه ال جی خبر داد.

به گزارش خبرنگار سیتنا ، رویه ارائه سیمکارت به انضمام گوشی در اپراتورهای خارجی وجود دارد، اپراتورهای خارجی معمولا در زمان فروش سیمکارت، یک گوشی‌ نیز به اختیار مشترک قرار می دهند که این گوشی تنها با سیم کارت آن اپراتور فعال می‌شود.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...