Alireza Hashemi 33393 ارسال شده در 29 بهمن، 2010 :w58:به من چه خب روانشناســــا میگن... جون مولی !!!!!آخه یکیلو ...دو کیلو...چه قدر دیگه ...بسه دیگه بعد مدل آرایش همین جوری میپاشین میایین بیروونمیخوام بدونم این کرم پودر تو کاسه میریزید بعد صورت و کامل باید بکنیم توش....آخه اون پسر بدبخت منظورم شوهر بود یه بارون بخوره به صورتتون بعد بیوفته تو چاله چولهولش کن الان میان ترورم میکنن 9
*Polaris* 19606 ارسال شده در 29 بهمن، 2010 اشتباه تشریف آوردین. دخترای اینجا همه خوشگل و با اعتماد به نفس هستن! تشریف ببرید سایت بغل! 9
Alireza Hashemi 33393 سازنده ارسال شده در 29 بهمن، 2010 مگه میگم زشتن هیچ دختری زشت نیست بالاخره یه پسر پیدا میشه عاشقش شه آره وقتی ریمل و سایه میچکه نشان از هنرمند بودن وگیریمور بودن دختران اینجا که نه اونجاست 3
هـــاله 348 ارسال شده در 29 بهمن، 2010 :w58:به من چه خب روانشناســــا میگن...جون مولی !!!!!آخه یکیلو ...دو کیلو...چه قدر دیگه ...بسه دیگه بعد مدل آرایش همین جوری میپاشین میایین بیروونمیخوام بدونم این کرم پودر تو کاسه میریزید بعد صورت و کامل باید بکنیم توش....آخه اون پسر بدبخت منظورم شوهر بود یه بارون بخوره به صورتتون بعد بیوفته تو چاله چولهولش کن الان میان ترورم میکنن به پا قش نکنی داداش!!!!!! به نظر من بعضی ها چون خودشون و خیلی دوست دارن زیاد جلوی آینه وقت میذران ولی قبول دارم شاید 2% به خاطر اعتماد به نفس پایین غلیظ آرایش کنن ولی خیلی ها واسه اینکه خودشونو دوس دارن این کار و می کنن تازشم نشانه شادی هم هست مثلا هاله خانم وقتایی که خوشحاله آرایش می کنه!!!! واسه تو یکی از اون خانما تو تاپیک بقلی گذاشتم کنار غصمه نخور 5
هـــاله 348 ارسال شده در 29 بهمن، 2010 مگه میگم زشتن هیچ دختری زشت نیست بالاخره یه پسر پیدا میشه عاشقش شه آره وقتی ریمل و سایه میچکه نشان از هنرمند بودن وگیریمور بودن دختران اینجا که نه اونجاست دیگه چی بلدی؟:167: 1
*Polaris* 19606 ارسال شده در 29 بهمن، 2010 مگه میگم زشتن هیچ دختری زشت نیستنه! فقط خواستم یادآوری کنم! بله! همه دخترا خوشگلن! بالاخره یه پسر پیدا میشه عاشقش شه :ubhuekdv133q83a7yy7 آره وقتی ریمل و سایه میچکه نشان از هنرمند بودن وگیریمور بودن دختران اینجا که نه اونجاست البته شما پسرا هم کم هنرمند نیستینا! مدل مو و ریش و سبیل و ابروهای برداشته و... 5
Mahnaz.D 61918 ارسال شده در 29 بهمن، 2010 من که هروقت شادو شنگول باشم آرایش می کنم...یه وقتایی هم خودمو تو آینه می بینم حالم بد می شه تصمیم می گیرم یه ذره آرایش کنم 5
Mahnaz.D 61918 ارسال شده در 29 بهمن، 2010 جند وقت پیش داشتم از یه جایی رد می شدم...دیدم تو یه آرایشگاه مردونه آقاهه داره زیر ابروی پسره رو برمی داره...این شکلی شدم 2
هـــاله 348 ارسال شده در 29 بهمن، 2010 من که هروقت شادو شنگول باشم آرایش می کنم...یه وقتایی هم خودمو تو آینه می بینم حالم بد می شه تصمیم می گیرم یه ذره آرایش کنم انقد زیباییتاتو دیدی یه ذره به نظرت تکراری شده گه گاه می خوای تنوع توش ایجاد کنی نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ اینجوری نحرف الان همین آتروس میاد کلی آتو میگره خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــودم می کشمش 2
هـــاله 348 ارسال شده در 29 بهمن، 2010 جند وقت پیش داشتم از یه جایی رد می شدم...دیدم تو یه آرایشگاه مردونه آقاهه داره زیر ابروی پسره رو برمی داره...این شکلی شدم عزیزم من پسر دیدم ابرو تتو میکنه تازه اه اه بدترش اینکه لیزر می کنن که زیر ابروهاشون در نیاد کجای کاری 2
maryam_alien 9906 ارسال شده در 29 بهمن، 2010 من اعتماد به نفسم خیلی پایینه ولی بسیار بسیار به ندرت آرایش میکنم... اونم در حد دو قلم..نه بیشتر 3
Mahnaz.D 61918 ارسال شده در 29 بهمن، 2010 انقد زیباییتاتو دیدی یه ذره به نظرت تکراری شده گه گاه می خوای تنوع توش ایجاد کنی نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟/اینجوری نحرف الان همین آتروس میاد کلی آتو میگره خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــودم می کشمش آره خوااااااهر.... یه کم تنوع لازمه...چشم می خورم 1
Mahnaz.D 61918 ارسال شده در 29 بهمن، 2010 عزیزم من پسر دیدم ابرو تتو میکنهتازه اه اه بدترش اینکه لیزر می کنن که زیر ابروهاشون در نیاد کجای کاری :jawdrop: تتو.....شوخی نکن 1
هـــاله 348 ارسال شده در 29 بهمن، 2010 :jawdrop:تتو.....شوخی نکن ای خدا من یه چیزایی دیدم و شنیدم که دارم به جنسیت خودم شک می کنم:jawdrop: 1
setiya 12666 ارسال شده در 29 بهمن، 2010 اين پسرا كجا ابروشونو بر ميدارن؟ آخر مجبور ميشم آدرس آرايشگاشونو بپرسم خيلي خوب بر ميدارن تازه بهضي از پسرا سفيد كننده ميزنن 3
baybak 4434 ارسال شده در 29 بهمن، 2010 اشتباه تشریف آوردین. دخترای اینجا همه خوشگل و با اعتماد به نفس هستن! تشریف ببرید سایت بغل! از اعتماد به نفست خوشم میاد... 3
*mishi* 11920 ارسال شده در 30 بهمن، 2010 قبول دارم كه ارايش زياد ناشي كمبود اعتمادبنفس ولي بايد قبول كنين هميشه اينجور نيست به قول دوستمون مهناز وقتي خيلي خوشحاليم به سمت ارايش ميريم.البته يه چيز ديگه كه هست خانما علاقه زيادي به زيباترشدن دارن. 2
baybak 4434 ارسال شده در 30 بهمن، 2010 قبول دارم كه ارايش زياد ناشي كمبود اعتمادبنفس ولي بايد قبول كنين هميشه اينجور نيست به قول دوستمون مهناز وقتي خيلي خوشحاليم به سمت ارايش ميريم.البته يه چيز ديگه كه هست خانما علاقه زيادي به زيباترشدن دارن. تو همینطوریش واسه من قابلی...چون من به برای وسایل آرایش زنانه به کسی پول نمی دم .....چون هزینه هاش زیاده .. 1
*mishi* 11920 ارسال شده در 30 بهمن، 2010 تو همینطوریش واسه من قابلی...چون من به برای وسایل آرایش زنانه به کسی پول نمی دم .....چون هزینه هاش زیاده .. نميخواد پول بده چه حرفا ميزنه 1
baybak 4434 ارسال شده در 30 بهمن، 2010 نميخواد پول بده چه حرفا ميزنه خوشحالم که خودت اینو قشنگ می دونی عزیزم 1
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری