رفتن به مطلب

تمايل به آرايش زياد ناشي از اعتمادبه‌نفس ضعيف است


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

:w58::w58:به من چه خب روانشناســــا میگن...

جون مولی !!!!!آخه یکیلو ...دو کیلو...چه قدر دیگه ...بسه دیگه

بعد مدل آرایش همین جوری میپاشین میایین بیروون:ws3:میخوام بدونم این کرم پودر تو کاسه میریزید بعد صورت و کامل باید بکنیم توش....آخه اون پسر بدبخت منظورم شوهر بود:ws3:

یه بارون بخوره به صورتتون بعد بیوفته تو چاله چوله:ws47:ولش کن الان میان ترورم میکنن:ws28:

  • Like 9
  • پاسخ 62
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ارسال شده در

اشتباه تشریف آوردین. دخترای اینجا همه خوشگل و با اعتماد به نفس هستن! تشریف ببرید سایت بغل! :ws3:

  • Like 9
ارسال شده در

:ws3:مگه میگم زشتن هیچ دختری زشت نیست بالاخره یه پسر پیدا میشه عاشقش شه :ws28:

آره وقتی ریمل و سایه میچکه نشان از هنرمند بودن وگیریمور بودن دختران اینجا که نه اونجاست:w58:

  • Like 3
ارسال شده در
:w58::w58:به من چه خب روانشناســــا میگن...

جون مولی !!!!!آخه یکیلو ...دو کیلو...چه قدر دیگه ...بسه دیگه

بعد مدل آرایش همین جوری میپاشین میایین بیروون:ws3:میخوام بدونم این کرم پودر تو کاسه میریزید بعد صورت و کامل باید بکنیم توش....آخه اون پسر بدبخت منظورم شوهر بود:ws3:

یه بارون بخوره به صورتتون بعد بیوفته تو چاله چوله:ws47:ولش کن الان میان ترورم میکنن:ws28:

 

به پا قش نکنی داداش!!!!!!

به نظر من بعضی ها چون خودشون و خیلی دوست دارن زیاد جلوی آینه وقت میذران

ولی قبول دارم شاید 2% به خاطر اعتماد به نفس پایین غلیظ آرایش کنن ولی خیلی ها واسه اینکه خودشونو دوس دارن این کار و می کنن

تازشم نشانه شادی هم هست

مثلا هاله خانم وقتایی که خوشحاله آرایش می کنه!!!!

واسه تو یکی از اون خانما تو تاپیک بقلی گذاشتم کنار غصمه نخور:banel_smiley_4:

  • Like 5
ارسال شده در
:ws3:مگه میگم زشتن هیچ دختری زشت نیست بالاخره یه پسر پیدا میشه عاشقش شه :ws28:

آره وقتی ریمل و سایه میچکه نشان از هنرمند بودن وگیریمور بودن دختران اینجا که نه اونجاست:w58:

 

دیگه چی بلدی؟:167:

  • Like 1
ارسال شده در
:ws3:مگه میگم زشتن هیچ دختری زشت نیست

نه! فقط خواستم یادآوری کنم! بله! همه دخترا خوشگلن! :ws3:

بالاخره یه پسر پیدا میشه عاشقش شه :ws28:

:ubhuekdv133q83a7yy7 :banel_smiley_4:

آره وقتی ریمل و سایه میچکه نشان از هنرمند بودن وگیریمور بودن دختران اینجا که نه اونجاست:w58:

 

البته شما پسرا هم کم هنرمند نیستینا! مدل مو و ریش و سبیل و ابروهای برداشته و... :whistle:

  • Like 5
ارسال شده در

من که هروقت شادو شنگول باشم آرایش می کنم...یه وقتایی هم خودمو تو آینه می بینم حالم بد می شه تصمیم می گیرم یه ذره آرایش کنم :ws37:

  • Like 5
ارسال شده در

جند وقت پیش داشتم از یه جایی رد می شدم...دیدم تو یه آرایشگاه مردونه آقاهه داره زیر ابروی پسره رو برمی داره...این شکلی شدم :w58:

  • Like 2
ارسال شده در
من که هروقت شادو شنگول باشم آرایش می کنم...یه وقتایی هم خودمو تو آینه می بینم حالم بد می شه تصمیم می گیرم یه ذره آرایش کنم :ws37:

 

انقد زیباییتاتو دیدی یه ذره به نظرت تکراری شده گه گاه می خوای تنوع توش ایجاد کنی نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

اینجوری نحرف الان همین آتروس میاد کلی آتو میگره

خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــودم می کشمش:ws3:

  • Like 2
ارسال شده در
جند وقت پیش داشتم از یه جایی رد می شدم...دیدم تو یه آرایشگاه مردونه آقاهه داره زیر ابروی پسره رو برمی داره...این شکلی شدم :w58:

 

عزیزم من پسر دیدم ابرو تتو میکنه

تازه اه اه بدترش اینکه لیزر می کنن که زیر ابروهاشون در نیاد

کجای کاری

  • Like 2
ارسال شده در

من اعتماد به نفسم خیلی پایینه :hanghead: ولی بسیار بسیار به ندرت آرایش میکنم...

اونم در حد دو قلم..نه بیشتر :ws3:

  • Like 3
ارسال شده در
انقد زیباییتاتو دیدی یه ذره به نظرت تکراری شده گه گاه می خوای تنوع توش ایجاد کنی نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

اینجوری نحرف الان همین آتروس میاد کلی آتو میگره

خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــودم می کشمش:ws3:

آره خوااااااهر.... :ws3:

یه کم تنوع لازمه...چشم می خورم:ws3:

  • Like 1
ارسال شده در
عزیزم من پسر دیدم ابرو تتو میکنه

تازه اه اه بدترش اینکه لیزر می کنن که زیر ابروهاشون در نیاد

کجای کاری

:jawdrop:

تتو.....شوخی نکن :w58:

  • Like 1
ارسال شده در
:jawdrop:

تتو.....شوخی نکن :w58:

 

ای خدا

من یه چیزایی دیدم و شنیدم

که دارم به جنسیت خودم شک می کنم:jawdrop:

  • Like 1
ارسال شده در

اين پسرا كجا ابروشونو بر ميدارن؟

آخر مجبور ميشم آدرس آرايشگاشونو بپرسم

خيلي خوب بر ميدارن:ws3:

 

تازه بهضي از پسرا سفيد كننده ميزنن:ws28:

  • Like 3
ارسال شده در
اشتباه تشریف آوردین. دخترای اینجا همه خوشگل و با اعتماد به نفس هستن! تشریف ببرید سایت بغل! :ws3:

از اعتماد به نفست خوشم میاد...

  • Like 3
ارسال شده در

قبول دارم كه ارايش زياد ناشي كمبود اعتمادبنفس ولي بايد قبول كنين هميشه اينجور نيست به قول دوستمون مهناز وقتي خيلي خوشحاليم به سمت ارايش ميريم.البته يه چيز ديگه كه هست خانما علاقه زيادي به زيباترشدن دارن.

  • Like 2
ارسال شده در
قبول دارم كه ارايش زياد ناشي كمبود اعتمادبنفس ولي بايد قبول كنين هميشه اينجور نيست به قول دوستمون مهناز وقتي خيلي خوشحاليم به سمت ارايش ميريم.البته يه چيز ديگه كه هست خانما علاقه زيادي به زيباترشدن دارن.

تو همینطوریش واسه من قابلی...چون من به برای وسایل آرایش زنانه به کسی پول نمی دم .....چون هزینه هاش زیاده ..

  • Like 1
ارسال شده در
تو همینطوریش واسه من قابلی...چون من به برای وسایل آرایش زنانه به کسی پول نمی دم .....چون هزینه هاش زیاده ..

نميخواد پول بده چه حرفا ميزنه

:banel_smiley_4:

  • Like 1
ارسال شده در

نميخواد پول بده چه حرفا ميزنه

:banel_smiley_4:

خوشحالم که خودت اینو قشنگ می دونی عزیزم:ws37::a030:

  • Like 1

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • اضافه کردن...