رفتن به مطلب

آمار فروش فیلم های در حال اکران


ارسال های توصیه شده

اولین روز هفته فروش فیلم‌‌های روی پرده با افت همراه بود و تنها «ملك سلیمان» بود كه موفق شد فروشی بالاتر از 15 میلیون تومان داشته باشد. گیشه بقیه فیلم‌ها اما كمتر از 10 میلیون بود. «ملك سلیمان» كه همچنان پرتماشاگر‌ترین فیلم جدول اكران است موفق شده به مرز فروش 600 میلیون برسد. فروش فیلم بحرانی روز شنبه 4/17 میلیون بود.

 

j.gif

 

«سن‌پطرزبورگ» هم با افت فروشی 14 میلیونی روبرو بود. مجموع فروش فیلم بهروز افخمی در حالی كه 32 روز از آغاز اكرانش گذشته به مرز 378 میلیون رسیده است. به غیر از این دو فیلم فروش بقیه فیلم‌ها در آغاز هفته جدید تعریف چندانی نداشت. البته «هرچی خدا بخواد» نسبت به شش فیلم دیگر جدول گیشه بهتری داشت. فیلم نوید میهن‌دوست با احتساب فروش 3/4 میلیونی‌اش در روز شنبه به مجموع فروش 130 میلیون تومان نزدیك شده است. بعد از فیلم «هرچی خدا بخواد» قرار است در گروه قدس «آناهیتا» اكران شود.

 

فروش «لطفاً مزاحم نشوید» اولین روز هفته بالاتر از «بعدازظهر سگی سگی» و «دردسر بزرگ» بود. این فیلم همچنان گروه آزادی را در اختیار دارد و با توجه به فروش خوبش در این سینما بعید است تا دو هفته آینده از این سرگروه خداحافظی كند. قرار است در این گروه بعد از پایان اكران «لطفاً مزاحم نشوید» فیلم «چراغ قرمز» اكران شود.

 

«نخودی» هم نسبت به روزهای قبلش كمی افت فروش داشت. این فیلم روز شنبه 5/1 میلیون و «خواب‌های دنباله‌دار» حدود نیم میلیون تومان فروش داشت. دیروز سینماها به دلیل ایام سوگواری تا قبل از اذان مغرب تعطیل بودند و تنها «ملك سلیمان» اجازه نمایش داشت.

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...