رفتن به مطلب

برنامه‌هاي ويژه مهناز افشار براي روزهاي استراحت


ارسال های توصیه شده

مهناز افشار براي آرامش روحي به بهشت زهرا می‌رود

 

 

مهناز افشار بازیگر محبوب سینمای ایران که فعلا در حال استراحت می باشد و به زودی چند فیلم با بازی او اکران خواهد شد,در مورد زمان استراحت خود برنامه های جالب و به خصوصی دارد. مهناز افشار این روزها برنامه های جالبی را برای زمان دور از کار بازیگری خود تنظیم کرده است.

یکی از جالب ترین برنامه های او که مدتی است درگیر آن شده فعالیت در هنر دکوراسیون می باشد و اوج خبر زمانی است که مهناز افشار گفته است که به زودی یک آموزشگاه طراحی دکوراسیون با مدیریت او تاسیس خواهد شد.که البته جای تعجب ندارد که بازیگران وارد این عرصه شوند چون به تازگی خانم نیوشا ضیغمی نیز یک سالن زیبایی با مدیریت خود تاسیس کرده است.

 

برنامه دیگر مهناز افشار در زمان استراحت خود است و برای اینکه آرامش خاصی را بدست آورد در زمان هایی که از قبل تعیین می کند به بهشت زهرا می رود و با سر زدن به قبر های آشنایان و همچنین شهیدان و خواندن فاتحه برای آرامش روح شهیدان و همچنین دوستان و آشنایان خود به این آرامش برسد.!!!(مردم چه کارا میکنن!):mornincoffee:

 

pgimg_image3_26_4193.jpg

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...