رفتن به مطلب

انتقاد یک مفسر قرآن کریم از فیلم "ملک سلیمان" در نامه به وزیر


ارسال های توصیه شده

زنان پيامبران نبايد آرايش‌كرده در كنار پيامبر و جلوي چشم مردم جلوه‌گري كنند

 

پابوالفضل بهرامپور مفسر قرآن و صاحب تفسير نسيم حيات با ارسال يادداشتي به وزير ارشاد اسلامي نقدي بر فيلم سليمان نبي نگاشته است. در اين نقد که رسالت منتشر کرده آمده است:

 

اين سليمان مال قرآن نيست. قرآن، سليمان معقولي را معرفي مي‌كند. در اين فيلم سليمان علماي يهود را فراخواند و گفت خبر رسيده كه طايفه جن به دنياي انسان‌ها مي‌آيند و با ما جنگ مي‌كنند. پس قبايل خود را مجهز كرده و بسيج كنيد. آنها گفتند اين خرافات چيست؟ سليمان گفت: آنها در جلد انسان‌ها وارد خواهند شد بايد با آنها جنگ كنيم.

 

سپس براي اثبات سخن سليمان ديده شد يك عده از مردم،‌ يكي پس از ديگري جن‌زده و ديوانه شدند و با شمشير به مردم حمله كردند و سليمان هم با آن مجانين جنگيد نه با جن‌ها. در صورتي كه مجانين محكوم به قتل نيستند وانگهي چه كسي گفته است كه آنها علنا با آدميان جنگ مي‌كنند و از طرفي تعريفي ندارد كه سليمان با يك مشت ديوانه جنگ كند و آنها را بكشد.

 

القاي پنهاني كه در نفس انسان پديد مي‌آيد اين است كه در قرآن يك مشت اساطير وجود دارد كه علماي يهود در آن زمان متوجه اظهارات سليمان بوده‌اند و ...

 

از طرفي در اين فيلم سليمان زن زيبايي دارد كه در اجتماع ظاهرش مي‌كنند مانند همان ايرادي كه در فيلم يوسف بود. زنان پيامبران نبايد آرايش كرده در كنار پيامبر و جلوي چشم مردم جلوه‌گري كنند.!!!!!!:mornincoffee:

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...