رفتن به مطلب

نخستین گوشی خورشیدی آندرویدی دنیا ساخته شد


ارسال های توصیه شده

نخستین گوشی خورشیدی آندرویدی دنیا ساخته شد

solar-android-phone-zte_Gekxs_69_310x235.jpg

 

ICTna.ir - شرکت ZTE چین از ساخت گوشی هوشمند جدیدی با سیستم‌عامل متن‌باز اندروید خبر داده است که نیروی مورد نیاز خود را از خورشید دریافت می‌کند.

 

به گزارش گروه ترجمه آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) این گوشی که قرار است از سه ماهه دوم سال 2011 میلادی وارد بازار شود، شامل پنل‌های خورشیدی ویژه‌ای می‌شود که به کمک آن‌ها نیروی مورد نیاز خود را دریافت می‌کند.

 

شرکت ZTE پیش‌تر گوشی خورشیدی دیگری را با نام Coral 200 Solar به بازار عرضه کرده بود و هم‌اکنون قصد دارد فناوری به کار رفته در پنل‌های خورشیدی آن را در محصول جدید خود نیز مورد استفاده قرار دهد.

 

به گفته کارشناسان شرکت ZTE، کاربران برای شارژ این گوشی به وسیله خورشید نیاز ندارند که آن را به مدت طولانی در مقابل نور آفتاب بگذارند. اگر این گوشی به مدت یک ساعت در مقابل نور مستقیم آفتاب قرار بگیرد، انرژی مورد نیاز را برای یک روز کاری تامین می‌کند. لازم به ذکر است که این گوشی علاوه بر نور آفتاب، به وسیله جریان الکتریسیته نیز شارژ می‌شود.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...