رفتن به مطلب

بدون شرح . . .!


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

من خيلي خوشحال بودم !

من و نامزدم قرار ازدواجمون رو گذاشته بوديم. نامزدم هم دختر فوق العاده اي بود

فقط يه چيز من رو يه کم نگران مي کرد و اون هم خواهر نامزدم بود…!

اون دختر باحال، زيبا و جذابي بود که گاهي اوقات بي پروا با من شوخي هاي ناجوري مي کرد و باعث مي شد که من احساس راحتي نداشته باشم

يه روز خواهر نامزدم با من تماس گرفت و از من خواست که برم خونه شون براي انتخاب لیست مهمونای عروسي.

سوار ماشينم شدم و وقتي رفتم. اون تو خونه تنها بود و بلافاصله رک و راست به من گفت :

اگه همين الان 100 دلار به من بدي بعدش حاضرم با تو …………….!

من شوکه شده بودم و نمي تونستم حرف بزنم

اون گفت: من ميرم توي اتاق خواب و اگه تو مايل به اين کار هستي بيا پيشم

وقتي که داشت از پله ها بالا مي رفت من بهش خيره شده بودم و بعد از رفتنش چند دقيقه ايستادم و بعد به طرف در ساختمون برگشتم و از خونه خارج شدم و به طرف ماشین رفتم…!

يهو با چهره نامزدم و چشمهاي اشک آلود پدر نامزدم مواجه شدم!!!

پدر نامزدم من رو در آغوش گرفت و گفت: تو از امتحان ما موفق بيرون اومدي…!

ما خيلي خوشحاليم که چنين دامادي داريم و هيچکس رو بهتر از تو نمي تونستيم براي دخترمون پيدا کنيم. به خانوادهء ما خوش اومدي !!!

 

نتيجه اخلاقي : هميشه سعي کنيد کيف پولتون رو توي داشبورد ماشينتون بذاريد شايد براتون شانس بياره!

 

:banel_smiley_4::banel_smiley_4::banel_smiley_4:

  • Like 10
ارسال شده در
:banel_smiley_4::banel_smiley_4::banel_smiley_4:
  • Like 1
ارسال شده در
:icon_redface:
  • Like 1
ارسال شده در
:ws52:
  • Like 1
ارسال شده در

ایول.....مردم شانس دارن والا!! حالا منی که هیچ وقت توو کیفم پول نیست در همچین موقعی تراول توو کیفم پیدا میکنم!:banel_smiley_4:

  • Like 2
ارسال شده در
ایول.....مردم شانس دارن والا!! حالا منی که هیچ وقت توو کیفم پول نیست در همچین موقعی تراول توو کیفم پیدا میکنم!:banel_smiley_4:

 

هان! مكه دخمل نيستي؟

  • Like 2
ارسال شده در

پارادوکس اخلاق!

با اینکه خونده بودمش ولی جالب بود

  • Like 1
ارسال شده در

خداییش منهم یه امتحانی از دختره می گرفتم بعده این ماجرا که بره کیف کنه.......:w16:

  • Like 1
ارسال شده در

کل داستان به یک طرف اون نتیجه اخلاقیش به یک طرف دیگه :ws28:

 

جالب بود :a030: مرسی :icon_gol:

  • Like 1
ارسال شده در
هان! مكه دخمل نيستي؟

چرا......ولی گفتم اگه پسر بودم:whistle:

  • Like 1

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...