morta 3324 ارسال شده در 17 بهمن، 2010 نماينده ستاد برگزاري شانزدهمين بازيهاي آسيايي گوانگجو با ارسال نامه رسمي به عليآبادي از درج واژه جعلي به جاي خليج فارس در مراسم افتتاحيه عذرخواهي كرد. به گزارش فارس از گوانگجو، نماينده رسمي اين دوره از بازي ها با حضور در محل اقامت رئيس كميته ملي المپيك ايران در نامه اي رسمي بابت استفاده از نام جعلي خليج ع ر ب ي به جاي خليج فارس عذرخواهي كرد. در مراسم افتتاحيه شانزدهمين دوره بازي هاي آسيايي كه روز 21 آبان ماه برگزار شد مسئولان برگزاري مسابقات در اقدامي عجيب از واژه مجعول خليج ع ر ب ي به جاي خليج فارس استفاده كردند. پس از اين موضوع مسئولان ورزشي ايران مراتب اعتراض خود را اعلام كردند و خواستار پيگيري آن از طريق مسئولان برگزاري شدند. کوروش از خواب بیدار شو :62izy85: 5
masoume 5751 ارسال شده در 17 بهمن، 2010 نماينده ستاد برگزاري شانزدهمين بازيهاي آسيايي گوانگجو با ارسال نامه رسمي به عليآبادي از درج واژه جعلي به جاي خليج فارس در مراسم افتتاحيه عذرخواهي كرد. به گزارش فارس از گوانگجو، نماينده رسمي اين دوره از بازي ها با حضور در محل اقامت رئيس كميته ملي المپيك ايران در نامه اي رسمي بابت استفاده از نام جعلي خليج ع ر ب ي به جاي خليج فارس عذرخواهي كرد. کوروش از خواب بیدار شو :62izy85: مگه فقط رییس کمیته ناراحت شد ؟؟ این کشور دوست و برادر باید از مردم ایران معذرت میخواست اونم نه به صورت حضور در محل اقامت . تو جمع ، جلوی عربای .... :w00: کوروش بیدار شده هی بلند میشه میگم بخاب ما هستیم . نمیزارن که:icon_pf (34): 4
Ehsan 112349 ارسال شده در 17 بهمن، 2010 اگه ارتش ایران مقتدر بود و من اختیار دارش بودم،همین فردا صبح کل عربستان را تصاحب میکردم. و فرهنگ ناب ایرانی را در آنجا گسترش میدادم. 3
سمندون 19440 ارسال شده در 17 بهمن، 2010 اگه ارتش ایران مقتدر بود و من اختیار دارش بودم،همین فردا صبح کل عربستان را تصاحب میکردم. و فرهنگ ناب ایرانی را در آنجا گسترش میدادم. فرهنگ ناب ایرانی شامل چه چیزایی میشه؟ 2
Ehsan 112349 ارسال شده در 17 بهمن، 2010 فرهنگ ناب ایرانی شامل چه چیزایی میشه؟ هرچی که در به اصطلاح فرهنگ عرب هست را عکسش کنی،میشه فرهنگ ناب ایرانی. یعنی پندار نیک،گفتار نیک،کردار نیک. 3
سمندون 19440 ارسال شده در 17 بهمن، 2010 هرچی که در به اصطلاح فرهنگ عرب هست را عکسش کنی،میشه فرهنگ ناب ایرانی. یعنی پندار نیک،گفتار نیک،کردار نیک. فرهنگی که فقط بشه نوشتش ولی عملی نباشه به چه درد میخوره؟ 1
Ehsan 112349 ارسال شده در 17 بهمن، 2010 فرهنگی که فقط بشه نوشتش ولی عملی نباشه به چه درد میخوره؟ واسه اجراش نیاز به مجری باشعور هست،وقتی مجری شعور نداره، عمل شعورمندانه ای هم صورت نمیگیره. 6
Alireza Hashemi 33393 ارسال شده در 17 بهمن، 2010 اگه ارتش ایران مقتدر بود و من اختیار دارش بودم،همین فردا صبح کل عربستان را تصاحب میکردم. و فرهنگ ناب ایرانی را در آنجا گسترش میدادم. منظور این فرهنگ نبود یه فرهنگ دیگس رييس جمهور در جمع ايرانيان مقيم سوييس فرهنگ ناب ملت ايران پاسخگوي نياز فرهنگي بشريت است رييس جمهور با بيان اينكه فرهنگ زورگويي و خودخواهي و تجاوز به پايان راه خود رسيده است,گفت:امروز دنيا نيازمند فرهنگي متعالي است و فرهنگ ناب و انساني ملت ايران پاسخ اين نياز بشريت مي باشد 3
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری