رفتن به مطلب

1389 بهای گوشی‌هاي لوکس تا 500 هزار تومان کاهش یافت!


ارسال های توصیه شده

blank.gif

کاهش استقبال مشتریان از گوشی‌هاي لوکس به دلیل شرایط نامناسب اقتصادی، بازار این کالای ارتباطی را بی‌رونق و منجر به افت قیمت این نوع گوشی‌ها در بازار شده‌است.

corner_lid.gif در پی استمرار کاهش تقاضا برای انواع گوشی‌هاي گران قیمت، فروشندگان این گوشی‌ها مجبور به تعدیل قیمت‌ها تا سقف 500 هزار تومان شدند.به گزارش موبنا، کاهش استقبال مشتریان از گوشی‌هاي لوکس به دلیل شرایط نامناسب اقتصادی، بازار این کالای ارتباطی را بی‌رونق و منجر به افت قیمت این نوع گوشی‌ها در بازار شده‌است.

گوشی‌هاي گران قیمت موجود در بازار که شامل برندهای معتبر همچون فراری، ورتو و غیره مي‌شوند و با ظاهر و ساختی متفاوت از گوشی‌هاي معمولی با قیمت‌هاي میلیونی در بازار عرضه مي‌شوند با نبود استقبال مشتریان روبه‌رو شده‌اند. به اعتقاد دست اندرکاران حوزه بازار تلفن همراه میزان خریدوفروش گوشی‌هاي گران قیمت که بهای آنها از دو میلیون تومان شروع و به 10 میلیون تومان هم مي‌رسد نسبت به سال گذشته به طور چشمگیری کاهش یافته است.

با شرایط فعلی بازار تلفن همراه در حال حاضر تنها گوشی‌هایی که بهای آنها زیر150 هزار تومان قرار دارند مورد استقبال مشتریان قرار گرفته و سایر گوشی‌ها با قیمت‌هاي بالاتر به طور محدود خرید و فروش مي‌شوند.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...