رفتن به مطلب

همراه اول از افزايش طول پيام mms تا پايان سال خبر داد


ارسال های توصیه شده

معاون فني و مهندسي شركت ارتباطات سيار ايران خبر داد: در حال حاضر طول پيام‌ها در سرويس mms همراه اول 100 كيلوبيت است كه تا پايان سال اين ميزان به 400 كيلو افزايش خواهد يافت.

 

به گزارش ستاد خبری گروه مخابرات ایران سيد ‌حسن رضوي، معاون فني و مهندسي شركت ارتباطات سيارايران در گفت و گو با خبرنگارما با اعلام اين خبر افزود: تعرفه استفاده از اين سرويس براي هر mms 100 تومان است و در واقع هر 50 كيلو 50 تومان است ولي پيش بيني مي كنيم اين قيمت با توجه به اين افزايش و با توجه به شرايط رقابتي بودن بازارتا پايان سال جاري كاهش يابد.

 

وي در بخشي از سخنان خود با اشاره به سرويس gprs و با بيان اينكه تعداد مشتركان اين سرويس حدود يك ميليون و 700 هزار مشترك ابراز داشت: معتقديم ظرفيت مورد نياز براي gprs همراه اول 20 ميليون مشترك باشد و براساس پيش‌بيني ما مشتركان gprs احتمالاً از 20 ميليون نفر بيشتر نخواهد شد.

 

رضوي با اشاره به نمايشگاه تلكام و با بيان اينكه در اين نمايشگاه وسيله‌اي به نام دانگل به مشتركان عرضه شده گفت: اين وسيله مانند يك usb كوچك عمل مي‌كند كه مشترك با قرار دادن سيم‌كارت داخل دانگل و اتصال آن به رايانه شخصي مي‌تواند بدون نياز به گوشي از امكانات اينترنت سيم‌كارت خود استفاده كنند.

 

وي در خصوص اينكه در حال حاضر استفاده از اينترنت همراه با چه سرعتي براي مشتركان همراه اول فراهم است گفت: در شهر تهران و در دو سطح gprs و ggsm و edge تا 120 كيلو بيت در ثانيه فراهم است كه هر چقدر تعداد يوزرها در يك ساعت بيشتر شود پهناي باند و سرعت استفاده از اينترنت هر مشترك در آن سايت كاهش مي‌يابد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...